Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

22. mar. 2011

Deilige dufter..


Jeg er som veldig mange av oss jenter opptatt av å ha gooode dufter rundt meg:) Disse fine vintageinnspirerte flaskene er kjøpt på Lindex i Skipsgården på Sortland. Handkrem og handsåpe til en billig penge. Pynter veldig opp på en ellers hvit og kjedelig innredning.. Det er virkelig en fryd når di ellers så tøffe guttene mine kommer ut fra badet og lukter som en nyutsprunget blomstereng;D
Sminkepungen har jeg fått i julegave hos en god venninne. En favoritt på badet mitt:) Den jeg kun skulle ha øyenskyggene mine i, er dessverre nå full av alt mulig pyntekrimskrams. Men den gjør nytten til gangs! :)


1 kommentar:

  1. Så fine flasker :) Det er ikke så mye som skal til for å pynte opp litt. Det beste er når man kan få ting til en billig penge, da blir man ekstra fornøyd :)

    SvarSlett