Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

23. mar. 2011

Gulv og listverk,vi nærmer oss!


Lister,foringer og pergogulv til begge etasjene er i hus! Di ligger fint stablet i stua etter en iherdig innsats av mamma,pappa,svigerfar og lillebror som bar inn stabel etter stabel i øsende regnver og vind. TAKK!!  


Jeg er så fornøyd med listene vi (jeg..) har valgt ut! Og ikke minst,veldig lettet over at vi valgte å kjøpe dem ferdigmalt;)
Soverom og boder skal ha helt enkle,slette lister,mens oppholdsrom som stue,kjøkken og ganger får litt penere utsmykning;) 

Gulvene til 1.etasje, måtte bare rive av litt plast for å kjenne på dem;) Såååå fine:D

Bilde fra butikken,nydelige gulv.

Gulvene til 2.etasje.


Et gammelt bilde av trappeoppgangen, den er nå ferdig
spaklet og pusset. Første strøk maling tatt.
Veggen i bakkant skal ha denne tapeten: 

Kjempefin relativt nøytral tapet, kjøpt i Harstad.

Veggfargen til venstre heter Morgendis.
Den andre veggen blir dekket av tapet.

Nok om hus! Nå er det babytreff på yttersida av Hadseløya! 
 Om 50 min! Bare å hive seg rundt:D
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hello vennen :)

    Takker for super søte ord inne hos meg,veldig koselig at du vil følge meg videre:)

    ha en superfin kveld

    klem Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  2. Dette så fint ut.
    Gleder meg til å se resultatet. :)

    SvarSlett