Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

25. mar. 2011

Tøydukke Anna.


Der var mine vakre småtroll sovnet, å jeg skal nyyyte stillheten å slappe av med TV. Savner mannen min som er på jobb i Nordsjøen. Helgene med familien samlet er hellig, vi koser oss maks med barna på dagtid, å planlegger hus og fremtid når barna er lagt. Det er mye å tenke på nå i byggeinnspurten, å da er det straks mer koselig å diskutere sammen over god mat og et glass vin, enn å prate fort over telefonen. I dag er det 2 uker til han er hjemme igjen, gleder meg:)

Måtte bare legge ut ett pr bilder av min hvite engel, som står i stua å vokter over store og små:)
En av di mange fordelene med å ha gutter er at di holder seg laaangt unna tøydukkene som jeg pynter med rundt omkring i huset;)  Minsten når dem rett og slett ikke, og storebror vil ikke bli sett i nærheten av noe så ufyselig som en dukke! ;)

God helg alle sammen, kos dere med familie og venner.
Ord for dagen:  Fall down seven times-- stand up eight..

4 kommentarer:

  1. Kjempefin blogg du har , la meg til som følger og gleder meg til å "besøke " deg igjen :-) Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig tøydukke. Jeg elsker disse type dukkene:) Jeg synes du har så fin blogg og tekstene dine er så koselige. Jeg har gitt deg en award fordi du fortjener en;) Ha en riktig god helg:))Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Det var virkelig snillt av deg! Det setter jeg SÅ pris på! TAKK! :)

    Ønsker deg også en herlig helg med dine:)
    Stor klem<3

    SvarSlett
  4. Kjære Lone:) Se svar til deg og Siri på kommentarene mine:) Gooood helg:) Klem

    SvarSlett