Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

11. mar. 2011

Enkleste sort!

Det kan umulig bli enklere en mine strikka pannebånd! Enkle, men fantastisk deilige å ha på når jeg går ute i vinterkulda!

Di er jo Litt søte da? :)

Panneband til alle antrekk;)



5 kommentarer:

  1. Herlig blogg.
    LEGGER MEG TIL SOM FØLGER.

    SvarSlett
  2. så utrolig flotte pannebånd!flink du er til å strikke! legger meg til som følger jeg og:)

    SvarSlett
  3. Supersøte pannebånd :)

    Kjekt at du vil følge meg, legg meg til som følger eg og :)
    God helg til deg!!

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Stilige, har ikke oppskrift å dele? :)

    Takk for kommentar, har bestilt metalldetektor idag så får vi håpe den fremdeles er der (for nå er hele fjæra full av vann)..
    Legger meg som følger, og håper på å se flere pannebånd og kanskje litt mer 'avansert' ;) (dropsdesign.no har kjempe bra strikkeskole med både bilder og videoer! Og over 4000 gratis oppskrifter! ;) )

    SvarSlett