Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

9. mar. 2011

Små gleder..

Min fiffige opphenger til Nikolai's uteklær. Skuffene i gangen er fulle av Noah's votter,luer,refleksvester,gensere,panneband +++,så jeg var litt rådvill da jeg skulle finne plass til minstens babystuff, da ble stigen fra Kremmerhuset kjærkommen:)


  


Mitt dilemma! Hvilke farger skal jeg bruke i nyhuset?? Vi begynner å male innen 1 uke, så her henger diverse av mine favorittfarger. De aller fleste vegger skal være lys. Da blir det Skumring fra Jotun. Jeg er lei av kremfargene som det har gått i di siste årene, så jeg har valgt ut lyse,delikate grånyanser. HÅPER det blir bra. Ellers skal det pyntes opp med duse,lekre tapeter og temavegger i egne farger.
På soverommet vårt skal jeg bruke Gustaviansk blå på en vegg, etter inspirasjon fra Anine som har den nydelige bloggen Villa Von Krogh.
Temavegg i gangen blir Pilates fra Jotun. Rålekker farge.






                                                               


Min favorittpute,på min favorittpuff:) Katten var med et pr klør i silketrekket mens matmor snudde ryggen unna, men Lillemor er heldigvis fantastisk lydig, sier jeg hardt NEI så trekker hun seg snart unna. Det ble et pr løse tråder i trekket,men det må jeg vel regne med med dyr i hus.. :)


Deilig med kjøkkenvindu ved vasken. Kan stå å skylle kopper mens man kikker ut på alle som haster forbi:) Nå for tiden blåser det kraftig på vinduene på vestsiden,så det rister i huset:) Men er man nordlending så er man rimelig godt vant til uvær.. ;)
I midten i vinduskarmen her er et Norgesglass (Jeg elsker di glassene) med vispene til miksmasteren oppi. Di er så fine til oppbevaring av slike småting.

2 vakre hjerter som jeg fikk i julegave av to personer som betyr enormt mye for meg. Det ene hjertet fikk jeg av min gudsønn Sebastian på 8 år:) Han har vært på shopping i sin hjemby Lillehammer,å vet hva gudmor i nord liker. :)
Det andre fikk jeg av min kjekke lillebror Elias, 17 år. Har en liten mistanke om at vår mamma hadde en finger med i innkjøpet her;D Men veldig glad ble jeg likevel.


Denne tapeten skal jeg ha i trappeoppgangen i nyhuset. Fargen kommer ikke skikkelig frem på bildet, men den er lys syrin med sølvmønster. Helt nydelig,kan nesten ikke vente med å få den på veggen.
Den er kjøpt i Harstad,fantastisk tapetbutikk med en fantastisk service! Har ikke opplevd maken!

1 kommentar:

  1. Hei, og takk for koselig hilsen inne hos meg! :) Kjempe koselig at du vil være med å giveaway! :) Her inne var det mye jeg likte, så legger meg til som følger jeg! Jeg må bare si; for er nyyydelig hus dere bygger! :) Gleder meg til å følge deg videre! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett