Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

15. apr. 2011

2 uker til vi flytter inn:D

Badet vårt!
Vediplatene ble skrudd på plass i går, flisene er på tur men di når ikke å legge dem før påske.

Vaskerom helt innerst.

Loftsterrassen vår, blir nok mye brukt på vinterstid.
Husbonden kaller den cognac og sigar -terrassen. =)
Her skal utemøblene stå hele året.
 Med puter, ullpledd og koselige lykter.

Vi skal ha gelender ja=) Her er det noen meter ned!

Her er beviset jenter; Mannfolk kan vaske vinduer!
Sett dem i arbeid=)
Jeg tør aldri stille meg på stilasjen der ute i høyden, når den er kommet ned blir det nok høytrykkspyleren som tar det fra bakkeplan..

Siste rest med maling unnagjort. Herlig=)


Vi trenger ringeklokke!

Bilde tatt fra Nikolai's rom ut mot hallen og loftstua.

God påske!!
Håper alle får den påsken di ønsker..
Nå skal vi over til tante Heidi med guttene, di skal på overnatting.
Så i morgen tenker jeg sove lenge! Ihvertfall til kl 9.. ;)

Klem

1 kommentar:

  1. Hei! Så hyggelig med ny følger! akkurat begynt å kikke på bloggen din! Huset toner seg til å bli kjempefint! Gøy og altoppslukende å bygge hus! Tar all tid og energi men så blir det jo så bra ETTERPÅ! Vi åsså har noen sånne vinduer som e ei utfordring å få pussa! som feks vinduer i 3. etg som ikke e til å åpne! Vi flyttet inn for 2 år siden og har det helt supert i NYTT hus! Superfornøyd! blir arti å se korsen du innrede etterhvert. Lykke til!

    SvarSlett