Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

6. apr. 2011

Betale overpris for merkelapper?

En lekker og moderne pinnestol.. Til 2200 kroner!!!
Er det mulig?? Snakke om å betale dyrt for merker!! Disse finner man til 5 kroner på loppis, trenger bare et strøk maling,så er di like lekre:D 
Å det er stoler som mest sannsynlig allerede har båret rumpene til flere generasjoner allerede, så det skal ikke stå på kvaliteten;)

Vi har 4 stk av disse pinnestolene, di har jeg fått etter min oldemor. Di var mørke brune, men jeg som er forelska i hvite og grå møbler har selvsagt malt dem i en fei;) Jeg ville ikke betalt 2200 kroner pr stk, det er sikkert! Di ble malt i en svaidrai ute på verandaen i fjor sommer, husker det var tungt å male, da magen struttet med nr 2;)

Blad jeg anbefaler:)
Vakre hjem og interiør, sukkertøy for øyet for oss som er opptatt av den slags;)
Bolig+  masse gode tips og råd til hjemmet, flotters for småbarnsfamilier. Gode løsninger for en billig penge.
Stella "indre styrke, ytre stil.." Tar opp moter,trening++ Nytt blad, jeg likte det!

Sommerglød..

Lekker flette til solbleket sommerhår!

Ønsker alle en herlig vårdag, nå skal jeg og Nikolai dra på babytreff,å vi gleder oss:D

3 kommentarer:

  1. Har slike stoler etter min farmor eg og ;) De var og mørkebrune og er nå kvite selvfølgelig ;)
    Hadde nok ikkje betalt så masse for slike nei ;)

    Kos dere på babytreff ;)

    Klem Anita♥

    SvarSlett
  2. Flotte stoler!
    - og de eldste er best.;) Møbler som har en historie har mer sjarm synes jeg.
    Blande nytt og gammelt er lekkert.:)
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig med deg:) Jeg ville heller ha funnet stoler på loppis enn å kjøpe så dyre stoler. Gamle ting med en historie er best uansett:)Fine de stolene dine.
    "Stella" har jeg aldri lest, det må jeg nok gjøre:)
    Ha en god natt:)

    SvarSlett