Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

21. apr. 2011

Gulv og sånt!

Gulvene til gutterommene er ferdig lagt, samme med listene til tak og vinduer.. Gulvlister og dører skal snart monteres, da er soverommene innflyttingsklare. :)
Jeg er nok blandt fåtallet av oss som ønsker påskeferien dit pepper'n gror, vil heller bli ferdig med huset enn å feriere;D
Men klart, det er noe annet for meg som er hjemme i mammaperm, da er det ikke så nøye med ferie! Arbeidsfolket fortjener fri, i allefall snekkerne våre som har jobbet knallhardt med huset vårt siden i høst.
Di er dyktige!
De er ekstremt nøye på det de gjør. Effektive perfeksjonister, en vanskelig kombinasjon, men den beste beskrivelsen av dem. :)

Noah's soverom.

Godt i gang med gulvet i loftstua.

Ser ut som Nikolai er fornøyd så langt;)

Vinduslistene kom opp siste dag før påske.
Det ble så lyst og fint!!



Enda så høyt og stort huset er, så ruver tuntreet vårt godt i front.

På vinteren gjør det ikke mye av seg, ser nesten ut som et spøkelsestre der det står stille og ruvende med sorte sprikende greiner..
På sommeren er det digert og flott med alle bladene som rasler og suser i vinden.
Vakkert..
<3

Nikolai sover søtt ute i vogna, Noah er sammen med pappa i kråkeslottet å monterer nedløp fra takrenner.
Hviiiite nedløp, lekkert altså;)
Så skal siste strøket males på midtlista rundt huset.
Da kan enda mer av stilasjen monteres ned, å veggene kommer bedre frem. Over å knipse flere bilder da tenker jeg:)

Ha en strålende skjærtorsdag!

Klem


1 kommentar:

  1. Du verden, dette blir lekkert. Så stort og nydelig hus. Jeg er så spent på å se det ferdig.
    Ha en flott og GOD PÅSKE..
    Klem

    SvarSlett