Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

8. apr. 2011

Homemade påsketre på 1-2-3:D

Vi har tjuvstartet påska i år, i allefall malinga av påskeegg:)
Men påsken er jo kort,så det skader vel ikke med litt påskekos,så den kan nytes Litt lengre. Jeg fikk ideen om påsketre etter et koselig babytreff hos Katrine og Kaja på Sandnes. Katrine og Odin (3) hadde malt flotte egg å hengt på sorte grener med sorte kongler.
Kanonfint!

Jeg kunne selvsagt ikke la være,så det ble eggblåsing,maling og spraying neste dag:)
Noah (5) sier: Mamma æ trur øuan dine kommer tel å sprætt ut. :D
Det var seriøst tungt!!
Skjønner veldig godt at barnehagene vil ha ferdigblåste egg fra oss foreldre for å slippe å blåse ut til 65 unger som alle vil ha 3-4 egg hver!! Djeeeezzz.  8-)

Greiner ferdig slaktet, direkte fra ei seljebusk i Vikbotn.
Klar til spraying
Sprayet med en matt hvit farge, ikke heldekkende, treet må skinne igjennom syns jeg;)

Noah veldig konsa. Livende redd for at skallet skal gå sundt!


Resultatet ble 4 flotte egg! Det øverst til høyre er det
turbomamma selv som har stått for;)
Vi er Veeeeldig stolte og fornøyde!
Ellers hengte vi Noah's perlerier,hjertepynt,
og en do-nøkkel vi til stadighet mister.
Mamma vi hæng han på treet så veit vi kor vi har han.
Smart kid. ;)

Ønsker alle en god helg!! I kveld kommer høvdingen av Kråkeslottet hjem:D


4 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært:) Det er så herlig å gjøre sånt med barna, så viktig:)
    Kos dere masse i helgen:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott blogg Lone!!!!
    Skal nok titte innom her ofte =)
    Mvh Anne Joakimsen

    SvarSlett
  3. Det var et kjempeflott påsketre Lone! Dere har vært flinke! :)). Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så fine egg dere har malt! Vi skal lage påskepynt i morgen - vi har to prinsesser som gleder seg veldig til det :-)

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett