Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

13. apr. 2011

Ikke kast,spray!


Kurv som hadde sett sine bedre dager. Godt gjemt i mammas bod.

Nå er snart tiden her som vi har venta så lenge på! Huset er nesten innflyttingsklart, venter bare på kjøkken og bad som kommer den 28.april. Vi har absolutt ikke nok møbler til å fylle et helt hus vi som har bodd i leiligheter hele vårt samboerliv;) Men vi vet hva vi ønsker, å har tenkt nøye gjennom det meste til minste detalj. Uansett er det nok lurt å bo noen dager i vårt nye hjem før vi bestemmer oss. Vi har f.eks 1 sofa og 1 stuebord, men 2 store stuer. Ingen garderobeskap,ingen fryser ingen møbler til barnerom +++
Det som kan kalles pent hus men ingen hjemme??
Utpå sommeren er møblene på plass, frem til da får vi tåle litt ekko=)

En gammel og lite lekker lysestake i ny drakt! Den var rød og grønn så den trengte litt pleie..
I sommer blir det mye møbelmaling, og spraying av diverse. Omtrekking av møbler og stoler. Har kjøpt inn en del gamle flotte ting over tid, som skal pusses opp og flyttes inn i sitt nye hjem.

Lysestaken og kurven før make-over'n :)

Ønsker alle dere som har tatt en titt på sida vår en fin dag!
Her skinner sola, jeg og Nikolai skal ut å trille i finveret, først litt kaffe og husarbeid. Yeps det må gjøres.. =)

Klem

1 kommentar:

  1. wow;=) dette er virkelig et godt eksempel på hva litt maling kan trylle frem;=) resultatet ble kjempe fint,de så jo helt nye ut;=) legger meg til som følger på bloggen din jeg, og gleder meg til å se flere bilder ifra det nye huset ditt=) koselig om du også titter innom min nyoppstartede interiørblogg;=)klemklem

    SvarSlett