Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

28. apr. 2011

Ja da var helga satt!

Hva vi skal gjøre i helga??
Tja.. blir vel litt montering av diverse småting..
Nærmere bestemt flatpakket Ikeakjøkken og baderomsinnredning.
Men hallelujaaaa hvor glade vi er for å ha alt i hus etter 6 ukers venting! :D

Måtte jo selvsagt snike bittelitt i eskene;)
Jeg er stolt av å ha designet og tegnet kjøkkenet HELT 100% på egen hand, å er vel derfor litt ekstra spent på om det blir som jeg tenkte.....?

Jeg satt i flere timer hver dag med tegninger på nett, med en uendelig treg datamaskin som ofte hadde det gøy med å slå seg av når jeg var nesten ferdig å tegne, Gaaang på gaaang...
 Ikke alltid var skapbreddene enig i målene jeg hadde målt opp i kjøkkenet,når det endelig ble bra, så var det en 5 cm glipp mellom to skap, å da måtte omtrent hele rekka områkkeres... Det var en uendelig kabal som skulle gå opp.
Når jeg endelig var strålende fornøyd med resultatet mitt, kjørte jeg rett til snekkerne med tegningene stolt som en høne!
Di tok en kikk; "Hmm.. Enn hves du endra litt der."
Oæææææ!!
Jeg har skjentes og kjeftet og revet meg i håret i ren fortvilelse, omtrent grått mine modige tårer i tlf til sambo som var på jobb X antall nautiske mil ut i Nordsjøen.
Ikke mye han kunne gjøre, men det hjalp å klage litt likevel;)
Men pga velmenende råd fra ærlige snekkere, er nå kjøkkenet i hus, med kjempegode løsninger. :)

Tuddeluu å god helg!

6 kommentarer:

  1. Spennende å se hvordan kjøkkenet og badet blir:)
    Godt gjort å tegne kjøkkenet på en treeg maskin.
    Ha en god kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe Fint! :) håpe og krysse fingran for at at e riktig! vi fikk ny den ene benkplata 5 ganga for d bej riktig-sånn sett e ikea dritt. Men når de e færdi!!! en drømm :)

    SvarSlett
  3. gleda oss t å kom å sjå når ferdig :))
    Bære sei fra om dokker treng hjelp t nåkka :))

    SvarSlett
  4. Så artig! Masse lykke til med montering:-) Gleder meg til å se resultatet!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så spennende! Ikke lett å få alle målene til å gå opp nei, jeg synes du var flink som klarte det =)

    SvarSlett
  6. Annefrid! Veldig så uheldig dåkker var! :O
    Stakkars for et kaos!! Ja håpe benkeplatene er perfekt.. Vi begynner å henge opp skapene i dag, fargen på benken er ihvertfall riktig;) So far so good...

    Ja Hanne vi ska si ifra;)

    Takk alle:))

    SvarSlett