Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

24. apr. 2011

Ja da var nok en koselig påske på hell..

Påsken synger på siste verset for denne gang, som vi kan se på karsen Noah har dyrket i barnehagen:) Vi har vært mye på farten i påska, så den er nok blitt litt glemt.. Men fin lell;)

På tirsdag er det på'an igjen, rett på trim-frukt-grønt-lite og ofte-vann-vogna.. 1 ukes påskekos merkes allerede på målebandet. Å siden påsken er så sein i år er det bare å sette igang!
Bikinikroppen kommer ikke av seg selv gitt!
Noen finjusteringer så er vi der;)

Men det viktigste er at vi har kost oss glugg, sammen som familie<3
Nikolai's første påske, han har vært ute hver dag i all slags ver, lukta bål og friskluft, smakt på gress og sila sand mellom di små fingrene sine.

I går var vi på Andøya hos et vennepar.
Her er bilde av Stine og William.
<3


Nikolai mollkoser seg på plenen på Saura.

Vi fikk kikka på lamaer utenfor Nordmela.

En lekker veteranbil.

Gutta koser seg på stranda ved Nordmela..

Ønsker alle en fin 1.påskedag. Vi skal bort i kråkeslottet å rake plen, male bærebjelke i loftstua og male siste, ALLER SISTE strøket i taket i inngangspartiet, så er husmalingen over for denne gang!! :D
Denne uka skal flisene legges i gangen og på badet,
JEG ER SÅ SPENT!!
Rørleggere kommer å kobler til vannet, kjøkken og baderomsinnredningen kommer på torsdagen,
mye spennende i vente. Bilder kommer..

Ha en fin dag!!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar