Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

11. apr. 2011

Loppefunn!

Glasskrukke kjøpt på loppemarked.

Takket være min gode venn Ragnhild er jeg nå blitt loppisshopper;) Noe jeg aldri kunne Tenkt meg tidligere, men Ragnhild mente der var mye fint å finne, utrolig hva folk kaster som vi andre ser potensial i:) Klart 80% er mest bare ræl. Om å være tidlig ute;)

Julelykt, 10 kroner.

2 lysestaker og ei godisskål.

2 stk ubrukte lampeskjermer!


6 kaffekopper med 6 fat og 6 dyptallerkner til, 80 kr.

Ragnhild har forresten adresse loppehjemmet.blogspot.com 
ta en kikk:)

 Nå bærer det i barnehagen, så skal jeg og Nikolai trille tur i en time.
Så må vi nok ta oss en tur opp i Kråkeslottet å se;)
Ønsker alle en fine dag!!

3 kommentarer:

  1. Oj oj oj sååååå mye fint du har fått deg. Nå har du vært heldig:)
    Ha en suuuper dag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Masse fint ;O) Kor har du vært på loppemarked?

    SvarSlett
  3. Monica dettan va på sykehjemmet,mein det va rett før jul?
    Har funne masse fint på loppemk, men det meste e nedpakka nu;) Detta va nån bilda æ tok når æ hadde vært å handla, fann mange Norgesglass også:)
    Tenkt æ etterkvært ska finn stuebord + skrivebord til guttan som æ kan mal:)

    Takk Fru Ask;) Ja det e masse rart å finne:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett