Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

22. apr. 2011

Raclette hos gode venner.

Skjærtorsdag, mens regnet høljet i bøttevis ute, satt fire gode venner inne i varmen med god mat og drikke.
Jeg og min kjære var så heldig å bli invitert til Julie og Dan på påskemiddag! På menyen stod Raclette.
Det var nydelig godt!
Spennende!


Kjøttdeig,bacon,grønnsaker,guacamole,salsa, hjemmelagde dipper og dressinger,ost,ferske rundstykker og bitte små stekepanner som dette skulle stekes i. Her kan man bruke det man har i skapene, bare fantasien som stopper;)


Julie legger forskjellige godsaker på ministekepanna å topper det med ost,før det settes inn i en søt liten ovn, som står midt på bordet.

Desserten ble servert hjemme hos oss på kvelden..

Irish coffey


Julie er fornøyd;)

Nå skal vi til Sandnes å grille pølser,fiskekaker og marshmallows.
Vi storkoser oss disse påskedagene, familien sammen, ingen stress..

Ønsker alle en laaang og fin langfredag:)

1 kommentar:

  1. Det så jammen godt ut! Minnet litt om taco men er ikke det samme uten tacoskjell:)

    Bli gjerne med på min give away! Trekning foregår ikveld! :)

    SvarSlett