Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

9. apr. 2011

Snart i mål!

Siste finnishen unnagjort på nordveggen. Må si jeg er
Meeeeget fornøyd=D
Bak vinduet er Noah's soverom.

Ingangspartiet, trappen kommer mellom søylene rett frem.
I går ble ytterdørene satt inn. Jeg har ikke tatt bilder av dem enda, tenkte jeg skulle vente til bordkleet er kommet på til uka.
Vi får 2 innganger her. En til gang og en til vaskerom!
Ser for meg det kommer til å bli kjekt, med tanke på aktive barn som kommer inn som gjørmetroll!! For ikke å nevne en arbeidssom samboer som har arbeidsklær som snart kan stå selv;)

Østveggen. Snart ferdig!

Soverommene til Noah og Nikolai <3

Tapeten vi bestilte fra Kolør i Harstad. Jeg var veldig spent på hvordan den ville se ut på veggen!
Syns den ble kjempefin jeg!

Fint med en temavegg. Resten av veggene er slette og grå, tapeter fresher opp!

Nikolai <3

Da ønsker jeg og Nikolai dere en super helg!! Noah og pappa sover enda, bare jeg og minsten som koser oss oppe nå. En rolig start på dagen:)
Ønsker Stålbrott lykke til på Stålbrottcupen i helga!
I morgen skal vår kar til pers på 7-årslaget.
Han er bare 5 år,og er helt fersk i gamet, men han gleder seg veldig:D

3 kommentarer:

  1. Hei ;O)

    Kor flenk du e Lonemor ;O) Huset bli kjempefint, tippa dåkker bynn å bli utålmodi me fløtting nu ;O)

    Go hælg aille sammen ;O)
    Klææææm ;O)

    SvarSlett
  2. Takk Monica, kor artig at du kjika innom her =)
    Ja nu e innfløttinga like rundt hjørnet, å du kan tru vi gler oss;)

    Dåkker e vel på tur på Stålbrottcupen nu?
    Vi ska i mårra,då ses vi;)
    Må jo hei frem fotballtalentan våres;D

    Go helg!! :))

    SvarSlett
  3. Arti å se på blogginga di ;O)

    Vi ska åsså i mårra på turnering/ komite så då sees vi ;O)

    SvarSlett