Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

7. apr. 2011

Sunn godis..

Deilige jordbær,rips,bringebær,solbær,blåbær og bjørnebær.
Noah's absolutte favorittdessert. Får han velge mellom kaker og bær, er faktisk ikke valget så vanskelig;) 
Lykken er å få vaniljesaus eller vaniljekesam på.

Her til lands er jo dessverre frisk og GOD bær umulig å få tak i på denne årstiden, så da får man ty til det som ligger i fryseren, men det funker godt til desserter og kaker:)

Ferdig tinet, med vaniljekesam til. 
Fatene er forresten kjøpt på Sareptas på Melbu, vår lokale bruktbutikk som inneholder masse fine skatter. Verdt et besøk!
Jeg fikk 6 dyptallerkener, 6 skivefat og 6 nydelige kopper i samme stil til 80 kroner.
Topp!


Nå har jeg en liten prins på 6 mnd som vil ut å sove i vogna si! Regnet øser ned, da kan jeg være inne med god samvittighet.
Husvask neste.
 Greit å få den unna før helga!

I morgen kommer kjæresten min hjem fra Nordsjøen, å minsteprinsen skal nok en gang bli kjent med pappan sin. Eller kanskje han kjenner han igjen? Ikke lett å si:')
Men hjem kommer han, å vi gleder oss <3<3<3




5 kommentarer:

  1. Så flotte fat....og det ser veldig fristende ut:) Her er husvask også på programmet:) Det er deilig å møte helgen med rent hus.
    Ha en deilig dag:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk det samme til deg Fru Ask;) Takk for koselige kommentarer:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tipset med bruk av avispapir. Det må prøves:)

    Håper du får en herlig kveld. Jeg kan tenke meg du gleder deg til i morgen:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja dette så godt ut! Huset ser kjempeflott ut, et blir kjekt å følge dere videre i husbygging og innredning:)
    Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
    og en riktig fin helg til dere:)

    SvarSlett
  5. Hei
    Kom over bloggen din, og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor... Likte meg godt her hos deg :) Spennende med nytt hus og mange fine innlegg her hos deg... La meg til som følger også ღ

    Ta gjerne en titt innom meg også - og hvis du har lyst så har jeg en GIVEAWAY hos meg...

    Klem fra Mette

    SvarSlett