Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

18. apr. 2011

Svartmalt:)

Nå har jeg endelig kommet meg til å spraye lysestaken som har stått bortgjemt inne i klesskapet mitt helt siden jeg kjøpte den på bruktbutikk i fjor høst! Den var messingfarget i utgangspunktet. Ikke helt etter min smak. Har du lest i bloggen min tidligere så vet du nok at hvitt, grått og sølv er mine farger, meeen det gjør seg med litt kontraster. Jeg stod i malekjelleren min med hvit sprayboks i ene handa og sort i den andre. Elle melle... =)

Black it is! Jeg syns den ble tøff!
Glemte selvsagt å ta førbilde..

Søt og enkel opphengstavle, kjøpt på Go Ide' her på Stokmarknes.
Lekker butikk<3

Ønsker alle en god natt.
I morgen legges flere gulv og lister i Kråkeslottet, gleder meg til å flytte inn!!
:)

Klem

4 kommentarer:

  1. Hei!! Så fin lysestaken ble☺ Litt maling gjør ofte underverker!
    Jeg ser at bloggen din lider av det samme syndromet som min for tiden - de blir liggende uten bilde på nib sin bloggroll over nye innlegg... Vet du hvorfor?

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint! :)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Kjempe fin:) Gøy med forandring, og spesielt de forandringene man klarer selv. Gleder meg til å se når du får innredet kråkeslottet ditt:) Blir nok veeeeldig fint:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så masse flotte idea har eg også fått her..=) du er flink Lone =)

    SvarSlett