Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

1. apr. 2011

Vinduslister og første strøk dekkbeis.. Check! ;)

Vinduslister, malt perlegrå. Veggen er ikke ferdig malt.



Veggene er eggehvit, hjørnelister perlegrå som vinduslistene.


I loftstua har vi en varmere farge enn i resten av huset,hvor det for det meste er lys grå. Denne er gulere, å heter Sjel. Nydelig farge:)


Pilates som temavegg i gangen. Fint med et avbrekk fra det grå. :)
Snart kommer listene på!! Å flisene er på vei! Tjohooo:D

Gooood fredag og gooood helg til alle! 1 uke til kongen av Kråkeslottet mønstrer av i Stavanger, tro om det er noen her som gleder seg?? 2 stk spente barn,og en fru i lykkerus;)

5 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert hus dere har valgt.Likte vindusløsningen i loftstua deres. Er jo så utrolig gøy å bygge sitt eget, helt fra start til ferdig resultat:-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Nydelige vinduslister.
    Flotte vinduer dere har valgt. :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så fin blogg du har!
    Her vil jeg følge med videre :)
    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    ps, jeg har giveaway med fine tinek premier. Ta en titt :)

    SvarSlett
  4. Så flott dette blir:)) Du får nok et vakkert hjem:)Gleder meg til å følge prosessen:) God helg videre:)

    SvarSlett
  5. Wow, lekkert hus og fin blogg:-)

    Håper du har en super tirsdag, sleng deg gjerne med på min lille Give Away om du vil! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett