Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

12. apr. 2011

Ytterdørene montert.

Der va hoveddøra satt inn. Panelet i inngangspartiet er nesten ferdig lagt, neste på snekkerplakaten er rammer og lister/karmer.

Så fornøyd med døra vår fra Sweedoor. Kjøpt på XL-bygg Sortland.

Døra inn til vaskerommet, også Sweedoor. Baderomsvinduene på sida. Å ja,vi skal dekke dem med en film, tenkte noe frostet?

Noen som vet en nettside jeg kan gå inn på for å bestille frostet film til vindu?

Inngangspartiet vårt så langt.
Vi er kjempehappy!! =) Se bort fra rotet da;)
Uteområdet begynner vi på straks vi er kommet i orden inne.
Har hørt man aldri blir ferdig med hus og hjem, tror det stemmer bra;)

Ha en fin dag! Her regner det, og barna er snørrete og forkjøla.
Men vi har mye å se frem til, snart kommer sommeren, å bak skyene er himmelen alltid blå! :D

Klem fra Lone.

8 kommentarer:

  1. Hei ;O)

    Kjempefin ytterdør ;O) Dåkker bli å få d såååå fint ;O) Æ fines ikkje nåkka særli misunneli ;O) hehehe

    SvarSlett
  2. Takk:o)Ja vi e veldig fornøyd tel nu, det ble bedre enn æ hadde forestilt mæ;)

    Vi har nu ikkje gjedd opp håpet enda om at dåkker kommer oppover å bygg dåkker å!! Det gler vi oss tel, å håpa det kjæm i orden=)

    SvarSlett
  3. Ytterdøren var kjempefin. Huset deres blir jo bare så lekkert da, morsomt når detaljene begynner å komme på plass:-) Klem Trude

    SvarSlett
  4. Så spennanes å lese om husbygginga dåkkers. Det blir veldig fint. Har engang bestilt vindufolie, trur d va fra vindufolie.no el nåkka sånt. Google vindusfolie, så ser du der.
    Lykke til!
    Sirin :)

    SvarSlett
  5. Takk Trude og Sirin!

    Ja Sirin skal google det med en gang;) Takk for tipset, ka skulle vi gjort uten google=)

    SvarSlett
  6. Ja nå begynner det å nærme seg innflytting! Ser kjempeflott ut!! :)

    SvarSlett
  7. Vakkert, vakkert. Klem fra tante Heidi:)

    SvarSlett
  8. Takk tante=)

    Ja nu blir det bra!
    Kjøkkene kommer 28.april, då fløtta vi inn. Herlig å ha fott en dato!!
    Det sku egentlig komme den 21.april,men da e det jo påske=) Dem har levering på torsdaga her,derfor blir det torsdagen etter påske.

    Andre' får sæ da nån daga i huset før han reis ut den 8.mai=)

    SvarSlett