Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

15. mai 2011

Årnessan..

På mårrastur til Årnessan. Noah på sykkel og Nikolai i vogna. Sola mangler men temperaturen er deilig,og det er vindstille.

Et vakkert skue.
Mot Bø.

Noah sykler like greit utfor grusveien. :)

Klart vi må skrive oss i postkassa:)

Uvershula.








En fin tur for liten og stor:)

Er nå på tur over i nyhuset for å hente noen feilbestilte fliser,som jeg skal bytte på Flisekompaniet i morgen tidlig. Må også ta mål av vegger der vi skal ha garderobeskap, deretter bærer det i salongen for å vise rørleggere og elektrikere hva de skal gjøre..
Nok styr for tida..

Gleder meg til rolige tider,hvor jeg endelig kan begynne å nyte siste rest av mammapermen..Stakkars Nikolai er omtrent vokst opp i bilstolen,på vei hit og dit for å hente,bringe,bestille,måle,vurdere,fikse+++ Nytt hus og ny frisørsalong. På en og samme tid.
Det skal bli godt å bli ferdig.
<3

2 kommentarer:

  1. Fine dåkker :)
    Godt du har blogg så æ kan følge med dåkker,selv om dåkker e fløtta.
    Glæde mæ til dåkker kommer nordover :)

    Hilsn Kine

    SvarSlett
  2. Takk Kinemor<3

    Gleda mæ stort til å treff dåkker og småtuppen:)))

    SvarSlett