Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

24. mai 2011

Baderom og bursdag!

I ettermiddag har jeg vasket badeskap og montert inn glasshyller og skaphyller. 2 stk Ikeaskap a' kroner 250.
Ja jeg vet.. Litt for billig til at det kan være beste kvalitet.
Men nå som kidsa er små,og har mange år foran seg på badet her, så er det greit å kjøpe billig, som man deretter har råd til å bytte ut etterhvert. Jeg trodde min kjære,som er glad i å spare, skulle bli riktig fornøyd over kjøpet mitt, men han rista på hodet;
250... To hundre og fæmti krona sa du!!??
Ka det e slags rakkel du har kjøpt???

Jeg: Nesj det ser jo knaill ut! Skrus det fast i væggen nu så står det så stødig atte! Du ska sjå det dær bi bra! ;D
Det va jo et rekti røverkjøp!
*Blunk-blunk*;)

Andre': Ja men ka får main førr 250 krona,
det her bi nu vel å ras i stava!
Ka du trur når ungan ska bryt sæ på det her..
Jaja, vi får invester i nytt ætterkvært hves det nu blir rekti ille.

Tja.. 2 flotte skap til 500??
 Kjempeverynaist!
Penger spart som kan brukes til annet stæsj:)

Di er da ikke ille?? Jeg er kjempefornøyd, snekkerne har plassert dem og festet dem godt, kjennes overhodet ikke raklete ut:)
Overraskende bra til å være såpass low price!
Mulig det var salg da jeg handlet dem..

2 speilskap og 2 vasker..
Unødvendig med to vasker synes vi da... Men det var ikke enkle vasker å finne med 140 cm benk.. Synd det..
Vi ønsket god benkeplass istedet. Men da er ihvertfall kveldsstellproblemet blandt våre to små løst..
Di slipper å krangle om vasken. ;)
Ellers kommer skuffene på plass i morgen, så fremt rørleggeren kommer å gjør seg ferdig, håper håper:)
Skuffefrontene er hvite.

Flisene på loft-toalettet ferdig lagt og fuget i dag, så her mangler bare toalettet på veggen, og lys over speilet.

Ellers har jeg og Noah vasket litt gulv og vegger i ettermiddag. Uendelig mye pussestøv,etter at flisleggeren måtte pusse ned enkelte partier av betonggulvet med pussemaskin,før flisene kunne legges. Her inne blir mitt Walk-in-closet..
I morgen skal jeg til Sortland å bestille skyvedører til "skapet."

Blir god plass til gode løsninger her inne:)


Ellers vil jeg gratulere denne kjekke karen med 3-årsdagen i dag!
Hipp-hipp-HURRA for Oliver som i Lillehammer bor!
Jubilanten er yngste-sønnen til mitt søskenbarn Tine Jakobsen.
<3
 
Bilde av Oliver på sommerferie hos
ho mor og han far og ho tante Miriam på Sandnes.
Håper vi ses til sommeren lille venn..
Gla i dæ Olol!

Stor klem fra "tante" Lone, "Onkel" Andre', Noah,Nikolai og Robin som du raste med på trampolina i sommer;)

<3

2 kommentarer:

  1. Ser kjempeflott ut! - og tror nok dere vil merke at det kan være praktisk med to vasker ja! :)). -og Eskil kommer i mårra! ;)
    Anja

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere får et lekkert bad! kjempe fin vask. Ganske så lik den jeg selv har. Men det var noe som slo meg her en dag jeg sto å ryddet på badet.Det var at egentlig så har jeg ikke stor benkeplass pga at vaskene er så store. Så nå i ettertid kunne jeg tenkt meg like stor badebenk bare med mindre selve vasker. MEN man må jo kanskje `lide litt for skjønnheten` For det er jo veldig fin vask jeg har(du også..hihi) ønsker deg en fin kveld;)

    SvarSlett