Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

13. mai 2011

Ferdigflisa!


Dusjhjørnet vårt! :D
Fliser ferdig lagt på badet og vaskerommet.
Veggflisene er hvite,bortsett fra her i hjørnet og bak toalettet.

Hjørnekabinettet står i kjelleren å venter på å bli montert! 


Her skal det monteres veggtoalett.

Bare gelenderet som mangler her på hovedterrassen.
Noen gode forslag? Legg gjerne igjen en link hvis dere vet om nettsider som viser forskjellige gelendre!
Vi har sånn høvelig planen i hodet, men det er kjekt med ideer utenfra! :)

Kjøkkeninngang til venstre, spisestuevinduer midt på,
stuevindu til høyre. En fin solkrok, her er det lunt.
Gleeeeda mæ tel å bruk dein i sommer!!!!

En svipptur innom kjøkkenet i samme slengen;)
Her er skuffehandtakene våre! Vi er kjempefornøyd!
Jeg hadde invistert i noen søte handtak og knotter fra Ikea, hvite/sølv-knotter til skap, og noen litt større handtak
i samme stil til skuffer... Men da knottene ankom kråkehjemmet satte husbonden og snekkeren ned foten med en rungende
Nei!
...Ifølge dem, OrdRett: 'veldig kvit' og 'litt sånn 70-talls'
Så jeg måtte pent bli med til XL-bygg å finne nye handtak.
Jeg og husbonden bestemte oss for hvilke vi skulle kjøpe
på under 20 sek.
Jeg er vinglepetter de Lux når slikt skal bestemmes, liker å bruke tid, tenke meg nøøøøye om, og se det for meg mens min mann er rastløs av natur å må få det unna Nå!!
Flaks at de ble så fine. ;D
<3



Eneste aberet med dem er at jeg synes det er veldig mange som har disse nå.. Men fine er di, så da er det bare å ti snavla;)


Mørke knotter til alle skap.
Samme farge som skuffehandtakene.
Jeg liker at det er forskjell på handtak til skuffer og skap.
DET fikk jeg ihvertfall gjennomslag på;)

Ønsker om en fin og solrik helg sendes til nær og fjern..
Jeg har kveldsdate med San Valentin,
og bok nr. 4 i serien Hverdagsengler.
.........
Oh my God er det mulig å bli så KJERRING eller??
Realitycheck!
Sånn er det når hunken er i Nordsjøen, man har små barn som sover,og reprisene ruller over skjermen en fredagskveld..
Boring...
 Ganske nøyaktig 10 år siden denne bærta var supersweeeet rødruss, å var på ville veier nå i mai mnd!
*knis*
Men Gud så glad jeg er i det livet vi har sammen i dag:D
Alt til sin tid!
Er det noe vi kan her i huset.........
Så er det å slå ut håret på fest!! :D
God helg!!


1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se mer fra huset deres! :)

    Jeg leser også Hverdagsengler hvis det er noen trøst (og flere andre serier)!

    Victoria

    SvarSlett