Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

2. mai 2011

Før og etter!

2 stk nattbord klar for å bli freshet opp! De var mildt sagt slitne etter å ha vært gjennom flere runder med flyttelass.
Oppskrapet og stygge.

God som ny!
Malt hvit og byttet knotter.

"Nye" nattbord som passer bedre inn i et lyst og svalt soverom..

Her skinner sola, vi skal spise torsk og grønnsaker stekt i matfløte og krydder:)
Nam!
<3

Ha en fin dag!!

4 kommentarer:

  1. Utrolig hva maling kan gjøre.
    Fint!
    Anki

    SvarSlett
  2. Hei.
    Fin den ble :) Morro hva en kan gjøre med litt maling!
    Beklager at det har tatt litt tid, men nå er suprise pakken ifra give awayen sendt og på vei til deg i posten! Vis oss gjerne et lite bilde når du får den, spent på hva det er!!
    Susanne.

    SvarSlett
  3. Takk Susanne! Jeg er SÅ spent!! ;D
    Skal legge ut bilde;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei,
    utrolig koselig blogg du har =) Denne vil jeg følge.Kan jeg spørre hva slags farger dere har malt huset deres med? Vi skal male huset vårt i sommer, og det er vanskelig å velge farge. Men den dere har på veggen og rundt vinduene var kjempefine!

    SvarSlett