Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

20. mai 2011

Fredagsnytt på Kråketunet!

Rammen til gelendret påstartet tidligere i uka.

Noen få dager senere var det ferdig gitt!
Ettersom jeg forstår må det stå 1-2 år før det kan males,
det skal males i samme farge som veggene.

Di "flotte" blå nedløpene venter på at overstyrmann Grøtta skal komme hjem om 14-dager, å bytte dem ut i di samme hvite som er på resten av veggene.
Verandaene ble fine da! :)

Øsende-pøsende regnvær i Vesterålen for tida..
Fin temperatur da:)

I kroken er det tørt:D


Nedspylerknappen (Eller hva det heter??) til toalettet,
steike så blank! Her blir det mye jif vindusvask..

Litt kjøkken..

Klokka jeg har kjøpt til loftstueveggen.
Gleder meg til å få den hengt opp!
Rålekker!!

And big...

God helg godtfolk!
Klem<3

2 kommentarer:

  1. Ser kjempeflott ut! -og førr ei klokka!! SVÆR! -og stili!! :))))

    SvarSlett