Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

16. mai 2011

Innflyttergave og billigsalg!

Selv om vi ikke er 100% innflytta enda var vi så heldig å få gaver for innflytting på forskudd! Stine og Rune med deres to små (Gudbarna våre Adrian og William) var på søndagsbesøk i kråkehjemmet:) Noah fikk en snasen politibil, og Nikolai en krabbe med lyd og masse farger. Stor suksess:)
Husbonden og frua fikk flott lysestake og en fin liten "kurv" som kan brukes til oppbevaring både på badet og på kjøkkenet:)

Kjempefin!

Etter en sofa-leterunde på Sortland kom jeg over noen flotte kjøkkenskåler,kakefat og vinglass til en ekstremt billig penge!
Jeg handler ALDRI dyrt, og er en reser på å få med meg salg og gode tilbud,hvis det er noe vi trenger.
Er fremdeles uten sofa, men satser på at Fagmøbler på Melbu har alt vi trenger:)
Kakefatet på bildet over kostet bare 89,- og di lilla skålene 39,- på Bohus. Å di er tunge! Imponerende pris!

Massive vinglass, også billige! Husker ikke helt prisen,men mener di også kostet 39,- pr stk.
Vi har vinglass fra før,men ingen som er like hverandre...
Sånn er det hos oss.. Både med tallerkner,glass og bestikk, litt av hvert, ingenting som er likt. Men det er litt av sjarmen:) 

Lister på badet ferdig i dag, rørlegger kommer på torsdag og monterer dusj og toalett.

Sola varmer over vakre Vesterålen.
<3

Bilder tatt på kjøring mellom Sortland og Stokmarknes. :)
Vi er heldig som bor der vi bor.
<3

Hipp-hipp-hurra for 17'de mai!!
Håper værgudene er med oss,selv om Yr.no er negative så langt.
Etter så mange fine soldager kan vi ikke klage, men det er uten tvil bedre å kose seg i 17.mai-tog i sol istedet for å haste gjennom gatene i regn.. Håper håper..
Kanskje vi må starte dagen med å synge solsangen, for Noah er ganske så påståelig på at det funker. Verdt et forsøk;)

Ha en fin 16.mai-kveld alle sammen. Tenker det er liv i gatene i natt over hele landet. Morsomt med tradisjoner:)

Klem

3 kommentarer:

  1. Så masse fint du har kjøpt deg! Og så billig! De skålene du kjøpte på Bohus tror jeg at jeg må altså.

    Du har fått en ny følger!

    God 17.mai!

    SvarSlett
  2. Så flotte skåler:) Alltid herlig å komme over saker som ikke koster å mye:)

    Gratulerer med dagen i dag! Hipp hurra!

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann ;)
    Snublet over bloggen din og har kost meg her hos deg. Virkelig lekre fat, skåler og glass du hadde funnet.
    Takk for titten ;)

    SvarSlett