Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

8. mai 2011

Krukker og slikt!

Disse fine krukkene fra Kremmerhuset skal inn på
vaskerommet når det er ferdig:)
(Takk mamma og pappa for gavekort, super julegave) :D
Veldig imponert at jeg har klart å spare det så lenge!

Fant denne tegneserierubrikken i en flott blogg som jeg har lest et pr år nå.
Ninas gale verden

Mange som kjenner seg igjen i denne??

Syns den var morsom! :D
Vi vil alle være så "perfekte" utad. Bare fryd og gammen med veloppdratte barn, prikkfritt hus, alltid nybakte brød og middag laget fra bunnen av, rolige dager i sus og dus..
Yeah right!
Takk gud for at det ikke er slik til enhver tid i noen hjem..
Ihvertfall ikke hos oss!! ;) Det høres slitsomt og kjedelig ut..


Ønsker alle en fin søndag i deilig solskinnsver
(Skryter ikke,det er faktisk fint her i dag!! Litt kaldt da..)
Nyt dagen istedet for å være inne å vaske og bake brød!! :)


Klem

3 kommentarer:

  1. Kjempe morsom tegneserie.. jeg må le:)
    Jeg synes det er en glede å høre om hus som står på hodet, klesvask som flyter over, tenåringer som slår seg vrange og dager som ikke ble som de skulle. For sånn er livet:)
    Ønsker deg en herlig dag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Den var knallgod!!
    Og tusen takk for hyggelig hislen på bloggen min!!
    mvh Anette♥

    SvarSlett
  3. Kom over bloggen din i dag, og la meg til som følger hos deg. Fin blogg.

    SvarSlett