Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

5. mai 2011

Lyskrone og kommodefixing!

I'm in love...

...I mannen min som satte livet sitt på spill i 4 meters høyde for å henge opp lysekrona mi;)

Sukk..Love it!!

Kommode før..


...Og etter:)


Til jul i fjor fikk jeg gavekort fra Kremmerhuset, tok en liten shopperunde i formiddag å fant fine puter og annet stæsj:)

I morgen blir jeg atter en gang gressenke i 1 hel mnd..
Mannen reiser ut på havet, så jeg og våre 2 små flytter etterhvert inn i nyhuset vårt alene.. Di siste dagene har vi brukt til å få inn møbler,og å vaske ned toppetasjen. Vi har ikke fått trappen på plass enda så vi har hanket inn sterke familiemedlemmer som har hjulpet oss å løfte opp sofa,stoler,skap,senger +++
Men nå er det meste i hus,bare kjøkken og bad blir ferdig til uka..

Ha en fin kveld:)

6 kommentarer:

  1. Den lysekrona var kjempe lekker! Fint å ha en snill mann, som henger opp lamper SÅ høyt under taket... :)
    Koselig blogg/hjem du har!

    -Mari

    SvarSlett
  2. Vakker lysekrone. Skjønner godt at du love it:)
    Den kommoden ble lekker. Det er så gøy å pusse opp møbler:)
    Ønsker deg en god natt:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Kjempefin blogg du har! Jeg er en av din mors klassevenninner.. arti å se bilder av hennes fam. og å kikke på interiør/oppussing! Lurer fælt på hvor du kjøpte den lysekrona? Den var bare helt nydelig, er på utkikk etter en likedan til stua vår ;O) Hilsen Jorill!

    SvarSlett
  4. Hei Jorill! Klart æ vet kem du e;) Mamma har da nevnt dæ:)) Takk for koselige ord:)
    Lysekrona e kjøpt hos min tante, svigersøstra til mamma:) Ho har en butikk her på Stokmarknes som heite "Blomsterfrua AS"! Ho sende sikkert i posten hvis du spør:)

    SvarSlett
  5. Hei igjen! Ja, men da kan vi jo stikke innom Blomsterfrua i sommer når vi e der nede! E fint å ha nån interiør-oppdrag til gode i ferien ;O)
    Tusen takk for svar! Blir nok å snike litt innom her av og til!

    SvarSlett
  6. Ja det må du gjør:)
    Ho hadde fleir igjen! Å mange andre flotte lysekrone!
    Også må du si at æ va flink å reklamere for ho;)

    Koselig at du ser innom på sida mi Jorill:)
    God helg! :)

    SvarSlett