Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

17. mai 2011

Norges nasjonaldag 17.mai!

Is må man ha! Obligatorisk på 17.mai:)

Noah og Leon(min tantegutt) klare for å gå i tog.
Oppholdsvær, passelig vindstille og 13 grader.
Flott vær på nasjonaldagen vår.

Russen var selvsagt hovedattraksjon hos di minste:)
Klart russen var slitne og trøtte etter 14 dagers fyllefest!
Men di tok seg tid til å dele ut siste rest av kort:)

...Stolt eier av X antall russekort. Rød og svartruss anno 2011.

Årets russeavis, Hadsel vgs.

Ørneveien på Børøya var flott pyntet med sløyfeband,flagg og bjørkeris på ALLE lyktestolper. Flott, gata var kjempefin:)

Bunadskledd bukett på besøk hos farmor i Rypeveien.
Her er det Nordlandsbunaden som råder.
Blå og grønn.
<3
Til høyre, tante Sonja med døtrene Julie(midten) og Connie til venstre. min lillesis Linn som står i blått.

Min flotte grønne bunad måtte ta til takke med en liten luftetur fra skap -til bad,og lynkjapt inn i skapet igjen pga den har krympet litt det siste året. Merkelig rart det der.. Kan ikke skjønne det?
Enten må jeg inn 3-4 cm i midjen,
ellers må den legges UT di samme centimetrene....
Velger kjapt det første,da det er billigst, og nødvendig;D Babykiloer... Blæ.

Mitt antrekk for dagen. Kjole kjøpt i Sverige i fjor sommer,da jeg var høygravid..



Håper alle har hatt en fin dag!
<3

3 kommentarer:

  1. Så nydelige bunader.. Hehe...merkelig at klær skal krympe... helt unødvendig:)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fine bunader.
    Min har også krympet en 3cm fra i fjor.. kan ikke skjønne ;)
    Synes det var en flott kjole du hadde på deg, mange fine bilder. Ser ut som dere har hatt en kjempe dag :)

    SvarSlett
  3. Min bunad har også krympet! ;) Ser ut som om dagen har vært fin hos dere også. :)

    SvarSlett