Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

7. mai 2011

Premien min!

For en tid tilbake meldte jeg meg på en "Give away" i en koselig interiørblogg jeg tilfeldig var innom.
Å piskade var jeg heldig som vant!
Jeg som var på sisteplass da vinnerflaksen ble utdelt ble selvsagt svært overrasket:)

Produktene kommer fra Randesund Lysstøperi, å bloggen som hadde Give Away heter
 http://sannes-verden.blogspot.com/ 
Jeg vant en såpe som lukter Godteri!!
5-åringen klarer nesten ikke holde seg unna..

..En liten pastillboks fra Lisbeth Dahl..

Og dette fine øredobbstativet,også fra merket Lisbeth Dahl.
Lucky me!

Ønsker alle som kikker innom en fortreffelig helg!
Vi har vært ute i hele dag, jobbet i nyhuset,trillet tur og lekt.
Nå er mine 2 små hertuger trøtte og slitne, lørdagsgodt/babygrøt fortært,å senga innen rekkevidde:)
Jeg venter kveldsbesøk av lillebror og sis, hvor tacopai,salat og film står på menyen.. Eller brettspill?
Alltid gøy det:)

Bye-bye!
<3

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med gevinsten, kjempefin :-)
    Tacopai..nam,nam det er en av favorittene til tenåringene her i huset.Serverte det faktisk på forrige syforening.....og alle ville ha oppskriften.Så det ble suksess :-) Ønsker deg en super duper fortsettelse på helgen :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Takk Trude! Ja tacopai er snadder! :))
    God helg til deg og dine!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. hihi.. Lone, vet du - Vi flytter 5-10 min unna randesund lysstøperi ;))
    Har vært der en gang - det er såååå fint der! ;)) moahaha
    Ogehm.. Gratulerer med premien! Du jeg kjenner ei som har mindre flaks enn deg, så vet du det :P
    Klem <3

    SvarSlett
  4. Kult=) Ja det e sikkert en flott store=)
    E det dæ du tenke på da? :)
    Koskos:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer sååå masse. Det fortjener du helt sikkert:)
    Flotte ting:)
    Ha en super god helg videre.
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hei.
    Så bra du likte premien :)
    Ønsker deg ei fin fin uke.
    Susanne.

    SvarSlett