Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

21. mai 2011

Rolling gardins!

Rullegardiner!
Et MUST på barnerommene her oppe i nord..
Vi har lange lyse sommernetter, som gjør at
"ungan står opp i sjettotta."
Altså før fuglene synger, hanen galer og naboen er kommet hjem fra fest.
Rullegardinene gir mamma og pappa noen ekstra timer søvn!
Ja her hos oss er det faktisk snakk om
såpass stor gevinst.
 Gardin opp: Stå opp kl 6!
      Gardin ned: Drøy'an til kl 9... ZzZzzz

Gardin til master bedroom..
Jeg gjorde et iherdig forsøk i ettermiddag,for å få hengt opp jævelskapen. Nikolai (7mnd) lå på senga å kjika, jeg målte, skrudde, mista skruen ørt-og-førti ganger, bantes og skjentes.
Det kom noen nordnorske kraftgloser..
(Noen som har hørt opptaket om han som skulle reparere Vaskemaskinen?? Google den..)

Det endte da med at jeg slang skruvemaskin, fester, gardiner og pågangsmot ifra meg, pakket sammen unger og tilbehør og ruste over til Børøya og snakka for meg sjøl; 
Æ trur han tykje e laus,mainnskitgardin.

Men så fikk jeg en hyggelig telefon fra en reddende engel..
Joda, pappa hengte opp gardinene in no time,
3 stk på under 15 min,så beint og fint.
Uten problemer, raserianfall og hetetokter;)
Nikolai's rom til venstre og skolestarter Noah's til høyre.
<3

Lone og Andre's rom:)

Vår lille engel Nikolai, koser seg med puslespillet til storebror.
Om kun få dager skal han få sin første natt i nytt rom.
Uten at jeg tror han bryr seg så enormt mye om det enda.. ;)

God helg alle mann alle!!
Blir tidlig kveld her i dag.. Masse som skal gjøres i morgen, skal se om jeg får montert skap, og feste på di siste delene til kjøkkeninnredninga (uten styggord..). Noe ble ettersendt i rest fra Ikea.. Så er det masse kasser og esker som skal sorteres, hives eller vaskes.
Også er det spennende tider i salongen vår.. :) Sigrid og mannen er flinke å jobbe, totalrenovert lokalet vårt. All ære..

<3

3 kommentarer:

  1. Så nydelig dere får det!! Hvor har du kjøpt rullgardinene? De var kjempefine!! Likte de veldig godt!! :)

    SvarSlett
  2. Heisann! Googlet barneroms-rullegardiner og fikk opp et treff på disse. Hvor har du kjøpt di blå? Ser det er en som allerede har spurt her, uten hell... håper på svar!

    -Camilla-

    SvarSlett
  3. Hei Camilla! Di er kjøpt hos Fargerike på Sortland i Vesterålen. De finnes sikkert i alle Fargerikebutikkene. :) Vi er veldig fornøyd med dem,guttene også;) Bra at du likte dem da:)

    Lone

    SvarSlett