Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

19. mai 2011

"Trapphållet" trappefylt! :D

Her er Stokmarknes' trappemaker i full sving på morgenkvisten i oppgangen vår. Monterte raskt opp trappa som vi har ventet på. Å jammen ble den flott!! 

Noah var i allefall veldig happy over å slippe å klatre i stigen,med en småhysterisk mamma på slep.

Litt malingsarbeid som trengs på høyre side av trappa,
så blir det snasent:)

Min og Nikolai's dag har gått til KJØRING,møter,henting og bringing. Med husbygging som er i siste innspurt og en salong som skal totalrenoveres fra et skall til lekkert frisørlokale, og dager alene med 2 små barn er det klart at noe må forsakes..
Husbygging og barn er for meg 1.pri, så salongoppussinga står mest på min partner in crime, Sigrid og hennes mann.
Jeg er med på planlegging, oppretting,møter og innkjøp,
og har ellers nok på egen front. :/
Hadde enda sambo vært hjemme,kunne han hjulpet til på kveldene i mitt og Sigrid's hjertebarn..
HårTuppan AS.  :)

Men nå er det ikke mye som gjenstår av snekkerier og rørlegging i kråkeslottet, og salongen vår er klar for åpning om noen uker.
Da skal vi nyte sommeren. Og mammapermen. :)


Bilde fra master bedroom mot guttenes 2 barnerom.

Varmepumpa montert nede i stua.

Ha en fin kveld!
Jeg skal pakke gutta boys under dyna, stenge TV'n og
"få ro i øran"
 <3

4 kommentarer:

  1. WOW så flott det blir i huset ditt:)
    Utrolig fint med tapeten.
    Goood smak:)
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha:) Ja det er spennende tider:))

    God helg!! Klem
    Ps: Du har så god smak du også;)

    SvarSlett
  3. Hei du kjenne vel sekkert mæ<3 Ho Oda<3:**
    Æ syns du har fått et supert fint hus:)<3

    Kleemz Oda

    SvarSlett
  4. Cool stairs, good job that you made them on your own!

    SvarSlett