Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

20. jun. 2011

Kjøkkennytt!

Nå begynner vi sånn smått å komme i orden, Mr Grøtta's bankkort gløder, mens frk Lockert plukker ut hva som trengs. ;)
Siste innvestering er vitrineskap og skjenk til kjøkkenet.
Det var herlig å få vasket opp og satt utover vinglass og servicer,å endelig ha plass nok!
Nikolai mollkoser seg i alt papiret etter utpakkinga:)

Møblene er fra Fagmøbler.
*ELSK!*
Det var faktisk husbonden som oppdaget disse da vi var å fikk tegnet oss sofa på fredagen. Flink er han, god smak:D

Jeg liker så godt at møblene har mørke detaljer, og at skapet er mørkt inni, så blir det ikke For lyst.

Lekkert service som vi har fått hos svigermor Else i Honningsvåg.
Fuglehuset fikk vi hos Wanja og Tore, et vennepar av oss.
Det skal henge ute på trappa etterhvert:)
Så flott!! Takk!!

Søtt
<3


Kjempemorsom innflyttergave fra Ingrid og Eilert,også dem gode venner av oss. Værstasjon-skilt fra Trykkeriet på Stokmarknes.
Lekker butikk;)

Jeg og Nikolai koser oss:)

Flott og unikt service,handmalt i Japan en gang på 60-tallet.
Kjøpt av svigerfar di årene han reiste til sjøs.
Å nå er vi så heldig som har det i vårt kjøkken:)


Planen er å henge fatene i en hvitmalt tallerkenhylle her over benken.

Nikolai i vogna,med mamma opp for å låne datan hos mor og far, mamma har bloggenød og abstinenser, nå måtte det blogges!

Lillemann er trøtt,nå er det sengetid for di minste!
Noah og pappa jobber ute,de henger sammen fra morgen til kveld. Mamma er ikke kul nok når pappa endelig er hjemme fra Nordsjøen.. ;)
Her har det vært kanonsommer i 2 uker,sol og stabilt høye temperaturer, HERLIG!!

Ha en strålende sommerkveld!!

<3

1 kommentar:

  1. Endelig var du tilbake på bloggen :-)) Nydelige bilder og et veldig fint fuglehus, må jeg si ;-) Det blir så knall-lekkert hos dere !! Klem :-)Wanja :-)

    SvarSlett