Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

22. jun. 2011

Smått og godt fra her og der.

En stor vegg krever en stor klokke...
Husbonden var meget fornøyd med klokka jeg hentet på Skeidar.
Han mente:
Vi ska nu bli bra gammel og svaksynt førr å ikkje sjå ka klokka e me deinna på væggen.
Mor Gerd;
Pøh det e då førr at du ska sjå ka klokka e når du kjæm sjenglanes heim fra naboen medt på natta!
;)

Lysestaken jeg sprayet for noen uker siden. Fra messing til svart.
Nymalt kjøpmannsdisk, lampe kjøpt på 50% salg på Skeidar, lampeskjerm kjøpt på loppis.

Litt fra master bedroom..
Kommoden som fikk en make-over for litt siden,
Puffen er kjøpt på Sareptas på Melbu, bruktbutikk.
Får se om fotene blir malt etterhvert:) 

Litt fra Nikolai's rom.
Prinsen sitter på et hjemmelagd og arvet lappeteppe, sparkebuksa er str 56,og er Noah's hentedress (fra sykehuset) :)

Minsten er enda så liten så mamma får fortsatt styre som hun vil med interiøret på barnerommet;) Ikke akkurat kaptein Sabeltann,lego og actionfigurer slik som på naborommet, men det kommer tidsnok;)


Digger skjellamper, fantastisk fine!
Vår henger i gangen.
<3

Peace Love and Joy
To all who enter

Midtuke,lillelørdag,snart helg:D
Kino i ettermiddag med Noah,Robin,Julie og Isak.
"Kung Fu Panda 2" i 3-D
Dæsken det var bra lagd!!
Vi satt på rad 7,men det føltes ut som vi satt inni filmen!
Jeg både skvatt,dukket og hylte et pr ganger når jeg var sikker på ildkula skulle treffe oss midt i fleisen!! Jeg kjikka meg litt flau rundt i salen med di store 3-D-brillene på,men så med lettelse at di fleste hadde samme opplevelsen som meg;D
Noah strakk seg etter figurer,sikker på at de var rett fremfor han;)

"Så du det mamma,han pandan stod medt oppå
haue på ho dama som sett fremførr oss!"
Storimponert alle mann!
Jeg trodde 3-D var "bære jåss," og har derfor ikke giddet å gå på disse filmene,men jeg ble fort overbevist:)

<3


5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!

    Håper dere har det flott i nyhuset. :)

    SvarSlett
  2. Hei Lone, så koseleg å sjå at du er ein interiørblogger! Gratulerer med nytt hus, det ser kjempefint ut, og du har sansen for å gjera det triveleg rundt eg kan eg sjå.

    SvarSlett
  3. For en tøff klokke! Dere får det jo knallfint! Og møblene fra Fagmøbler var superlekre! De fikk jeg virkelig lyst på selv!

    Ha en god midtsommerhelg!

    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Fantastisk flink du e, Lone :-) Æ e superimponert !! Like spennede hver gang å snike innom bloggen din :-) Wanja :-)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Lekker klokke! :)
    Ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett