Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

13. jun. 2011

Varme sommerdager vs utpakking.

Takk for sist! :D
Familien Lockert/Grøtta har flyttet inn i Kråkeslottet
og vi nyter sommerdagene i nytt hus!
Endelig bedre tumleplass både ute og inne for liten og stor.
Vi har ikke fått internett enda, derfor lite blogging i det siste.
Men dagene har fløyet, så internett har ikke vært savnet.
Men det har vært utrolig mange fine tilbakemeldinger 
om bloggen min. Tusen takk:)) 
Koselig å høre at noen savner den litt når jeg ikke har
blogget på en stund:)

Torsdag forrige uke kom sommeren til Vesterålen. Etterlengtet.
Noah har bodd i hot-tuben sin fra morgen til kveld. Å venner har holdt han med selskap. Tror hele nabolaget under 10 år har vært innom å badet. (Ja vi har skiftet vann hver dag..)
Den ble poppis kan du si!
Den varmer seg opp til 30-35 grader,
og har boblefunksjon.
Barna var ville.

Nikolai minstemann,vår lille solstråle tok fint til takke med å bade i "brødbaljen" på verandaen.
Babydissen har også vært flittig brukt.

..Mens mamma spiser frokost og drikker kaffe:)

På fredag fikk vi en liten sommergave hos min mamma.
To store fine uteblomster.
En lilla og en gul.
 Så bevandret er jeg i blomsterverden.. ;)
Men jeg har vært flink å vanne så jeg håper di overlever
til neste helg ihvertfall..


Solbrent:)

En som mener at: "Ein ska ikkje sova bort sumarnatta..."


Nydelig innflyttningsgave fra Hanne Beathe med familie:) Vi er på samme babygruppe,å hun har tydeligvis lært meg godt å kjenne!
Gaven var bare Helt perfekt
<3
Takk Hanne,Cato og Eskil!



Ønsker alle venner og kjente en varm sommernatt, nyt dagene!
Måtte legge ut et lite sommerinnlegg fra Sandnes:)
Vi vet hvor vi bor, sommeren kan være over på to dager her nord.. Derfor er vi så uendelig glad for di soldagene vi får:)

Sol ute sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet, sooool bare soooool :D
Klem

1 kommentar:

  1. Gratulerer med innflytting! :)

    Ja, har det ikke vært heeeeeeerlig i Vesterålen de siste dagene? *elsk*

    Klemklem

    SvarSlett