Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

21. jul. 2011

Lone og Sigrids nyoppstarta frisørsalong.

3.juni 2011 er en spesiell dag for meg og min kollega Sigrid,
det var nemlig åpningsdagen til
vårt hjertebarn HårTuppan.
Velkommen inn for en kikk.


Lokalene ble over 1,5 mnd totalrenovert.
Ny maling, nye vegger, nye gulv, et bad ble tryllet frem i jordkjelleren, vannrør ble lagt opp,og elektrisiteten modernisert..

Åpningsdagen nærmet seg med stormskritt,alle som hadde mulighet hjalp til. Mange var i sving fra morgen til kveld.
Men størst ære skal Sigrids mann ha,
uten han spørs det hva vi hadde endt opp med;)
Selv holdt vi på med siste innspurt med husbygging og innflytting, mannen min var i Nordsjøen 1 mnd, og jeg var alene med våre 2 små, det var en hektisk tid, men det gikk på et vis. :)


Sofaen vår er kjøpt brukt på Sareptas på Melbu!
En typisk 50-60-tallssalong.
Ofte hørt når folk kommer inn; Å sånn sofa hadde ho bestemor!
Den er lime-grønn og rød (!) og et FRESHT innslag i en lys salong!




Merkene vi fører er i hovedsak Joico & KMS.

I slutten av august er jeg ferdig med mammapermisjonen,
og gleder med VILT til å begynne på jobben vår!
Vi er superstolte over det vi har fått til.
<3

Velkommen til oss!

3 kommentarer:

  1. Fiiiiiiiiiiiiin frisørsalong! :)
    NÅ kom jeg på at jeg trenger en hårklipp ja! Kanskje på tide å få ut fingeren. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Gratulere,så utrolig delikat :-) Kjenner gla føelsen du har nå, jeg har for noen år side også drevet min egen salong:-) Klem Trude

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Her så det virkelig delikat ut.

    Lykke til!

    Klem Siri

    SvarSlett