Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

2. jul. 2011

Noah's lille legoloft.


Litt fra barnas lekeloft,som endelig er ferdig. Her er et førbilde.
:)

I vente på Relacom som skal komme å koble kråkeslottet til verden,er det stilt i bloggeleiren:) 
Men dagene flyr, sommeren kommer og går her i Vesterålen.
 Vi har for det meste hatt kjempevær,noe sol og noe overskya,noen varme dager og noen litt lunkne..
Fine arbeidstemperaturer ifølge sambo som er født og oppvokst oppunder Nordkapphornet. Vant til isskodde og polare fronter fra Barentshavet.

Nå,mer lekeloft:)

Her er trappa kommet opp,gelendret festet og lys montert.
Husbonden selv som har fikset,det er flott med handy menn:)


Når lekeloftet ikke er i bruk,kan stigen skyves på plass,helt inntil veggen.


Lekerommet er som et lekerom skal være.
Rotete:)






Nydelig innflyttergave fra Lisbeth (Brasa) og Alice i Varvik:)
Tusen takk,dere er skjønne:)

Nå står Storheia for tur!
Nikolai skal på sin første topptur i bæremeisen.
Jeg er spent:)

God helg alle sammen:))

3 kommentarer:

  1. Så artig! Kjekt med et lekerom. Ordentlig smart løsning! Lekkert også.

    Dere får det jo bare knallfint. Sier det igjen jeg! Gleder meg til å se mer fra det FLOTTE huset deres. :-)
    Ha en god lørdagskveld.

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Heia Siri:) Tusen takk for det:) vi stortrives alle mann! Ja dere må komme på kaffebesøk neste gang dere er i nord. :) Dere er hjertelig velkommen til oss når som helst! Håper dere får en kanonfin sommer i nyhuset deres:D klem

    SvarSlett