Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

18. jul. 2011

Nye stoler! Og helskjønn gave fra gode venner..


Jippi,da kan endelig vi også glede oss over å ha møbler i stua! Hele 2 stoler faktisk! Ekkoet er blitt LITT mindre ekko, mer sånn HALV-ekko hvis det er noe som heter det. Som nevnt tidligere hadde vi nok møbler til En stue da vi flyttet inn, en Liten stue vel og merke etter at vi hadde ryddet gjennom vårt gamle møblement med kresen hand!
Noe ble malt,men det meste ble satt igjen i Honningsvåg i huset vi solgte i vår. Det var ikke maleverdig, litt for 80-talls..

..Nå som huset vårt rommer 2 store stuer,har vi valgt å møblere loft/TV-stua ferdig, og det på hovedstuens bekostning. Der er en ny matte,en lysekrone,et bord,en gyngestol og nå to nye stoler.
Det kommer seg! ;) Og som slekta sier til meg;
"Lone,husk at Rom vakje bygd på en dag."
Nei sant nok.

Men det er godt med litt danseplass! ;)

En som er mer enn nøyd med tomleplassen er Nikolai som åler som en rakett i hele førsteetasjen. Stua trenger knapt støvsuges,han soper med seg hver kvm iløpet av kort tid:D

Her har vi fått flotte hjemmelagde gaver fra familien Solhaug/Humstad,et vennepar av oss og deres små:)
 (Måtte bare vise,det var så fint!)
På bildet over er det strikket hvite grytekluter,to fine kopptuer og et grått tova kasserolleunderlag.

Kjempefint kort:)

..og et Søtt skilt!
(perfekt gave til en skiltoman.)

Takk for alle di fine tingene!
<3

Kjempefine lykter vi skal sette ute på verandaen når høstmørket kommer, fra våre flotte naboer tre hus bortenfor. ;)

Og til slutt da..
Hr Grøtta har kjøpt madammen ny støvsuger.
And HEY!
It's whiiiiiite! ;D
Ha en fortsatt fin sommerkveld,i nord og i sør
<3

4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte stoler Lone! -og flotte gaver! Og JA -Rom ble altså ikke bygd på en dag! ;) Det er godt å "bo seg til" og se etterhvert hva dere trenger og vil ha! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige stoler og nydelige gaver! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige stoler!! Hvor er de ifra? :)

    SvarSlett
  4. Hei Lene! Takk for det:) Di er kjøpt hos fagmøbler i sommer. Melbu:)

    SvarSlett