Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

11. jul. 2011

Ut på tur i ville vakre Vesterålen!


Heldig er Vi som har så flott natur rundt oss.
Vesterålen,en perle på jord med vakre øyer, massevis av gode fiskevann, ruvende fjell som omkranser oss, samtidig som vi har fantastisk utsikt over fjorder, holmer og skjær. Midnattsolen varmer nettene,og gjør dem lyse gjennom flere måneder. Til noens glede og noens fortvilelse;)
Her er jeg,Nikolai og min spreke mamma og pappa på tur opp Storheia,som vokter over Stokmarknes by.

På tur opp "Tuva," veien fører til tårnet.

Mamma og pappa,sprekere enn di fleste;)
Pappa med Nikolai på ryggen.

Pappa satte seg et mål til jul: 100 turer opp til Storheia i 2011.
Nå har han unnagjort tur nr 71 allerede! På vinterstid trosset han snykov,vind og slaps,snørte på truger og gikk flere turer i uka på fjellet,med hodelykten på i stummende mørke.
Imponerende må jeg si!
Jeg går også mye i skog og mark,men har likevel ikke sjans å henge på i dette tempoet;)

Storheia sett fra kjøkkenet vårt:)

Gryttingvannet en varm sommerdag, Robin lengst unna, Noah nærmest, på jakt etter småfisk:)

Nikolai koser seg på brygga.

<3

Siden bloggen min er medlem av Norske interiørblogger er det klart jeg må ha med litt interiør også;)
Her er en gave fra tante Heidi,onkel Bent og søskenbarn Miriam.
Skinn av villsau fra Vesterålen:)
Vakkert!

Tuer og kopphandduker fra God ide' på Stokmarknes.

Green Gate-kopper også fra God ide', 2 av dem gave fra en god venninne. Disse og serviettene under.




Lone og Nikolai ønsker alle en fin sommerdag!
Vi er på tur på babytreff, deretter litt shopping og husvask til feriegjestene fra Honningsvåg kommer i kveld:)
2 venninner på tur,mor og datter, gleder meg max:D
Noah er på ferietur i Sverige sammens med Robin og bestefar, husbonden i Nordsjøen,jeg og Nikolai savner litt selskap;)
<3

1 kommentar:

  1. så masse flotte bilder, av både natur, sønnen din og deg. har vært i svolvær engang på klassetur for noen år siden.blir det i nærheten eller?=)hihi, jeg og geografi. Det så ihvertfall helt herlig ut dær ihvertfall. OIJ, for en sprek pappa du har. for en stålvilje han må ha da! du må være stolt ja=) nyyydelig gyngestol. er også på utkikk etter en gyngestol. kos deg og fortsatt god sommer. klem

    SvarSlett