Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

11. aug. 2011

Hurra for vol.no!

Siden i fjor sommer har vi sett etter mørk brune rottingmøbler
med lyse puter, og god plass. I dag fant vi dem på Vol.no Jungeltelegrafen!

Familien som averterte den på Vol hadde nettopp kjøpt den på SALG på Rema 1000,men da di monterte den opp hjemme så di fort at den var alt for stor på deres veranda.
Så vi fikk kjøpe den for 4000,og plasten var ikke tatt av engang. 
:) 


Noah hadde SÅ lyst til å sove i den i natt;)
Men da tåkekulden kom sigende utpå kvelden fristet senga med dobbeltdyna og pokemon-puta på rommet litt for mye.

Men det var fint å sitte i nymøblene. :)

Nikolai trives best på gulvet enn så lenge...
<3

Ha en fin kveld alle.
Her er kveldene begynt å bli mørke igjen,
I kveld henger tåka ned i fjellene i Vesterålen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar