Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

5. aug. 2011

Utemøbler og ugress alias plen...

Flinkemannen som hater flatpakkemøbler og pirk-jobbing generelt har i dag stått på som en helt med montering av utemøbler, (brukte under 1 time,klapp på skuldra) kommodeskruing (nesten uten sure miner;)
 og stumtjenermontering.
 Stumtjeneren var kun i 3 deler som skulle skrus fast
i hverandre,men flink da likevel.
;)

Resultatet ble jo smashing,just the way ho mor like det! :D
Flinkemannen flire;
"Lone kan æ få sætt fast siste skruen her før du bynn å pynte og dandere med fuglehus,starinlys og greier her!?"

Møblene er kjøpt hos Bygger'n på Stokmarknes.
De pynter opp mange hjem her i Hadsel,og jeg har siklet på dem siden jeg så dem for første gang i en hage for et pr år siden. ;)

Ledningene som henger og dingler på veggen er klare til montering av utelys. Vi har bestilt utebelysning fra nyshoppen på Stokmarknes, Hjem og Fritid.



...Og så da.. Et kapittel for seg selv.
"Plenen"
"urskogen"
The jungel of ugræss.

Plenen er overgrodd av gedigne palmelignende utysker!! 
Men vi har skaffet oss ugressmiddel og sprayet ned hver eneste lille djæævel som har vokst som villmenn i hagen vår. 
Neste steg er å frese over plen og skråning med klipperen, og forhåpentligvis bli kvitt alle uvelkomne gjestevekster...
Problemet er i bunn og grunn at vi ikke har
særlig grønne fingre noen av oss.....
Men det kommer seg;)

Jeg er ikke flink med hager,det er langt utenfor mitt område...
Lenge leve blomster i krukker!!!!

Sommerbilde fra Hadselbrua.
Bindeleddet mellom Hadseløya,Børøya og Langøya.
Enkleste måten for Hadseløy-væringene å komme seg over til Solsida vår;D

Lille store Nikolai'en vår som har hatt sin første uke i Søndre barnehage,og ser ut til å stortrives med store og små på "Spurven."
Huff tiden går så alt for fort.
<3

Ønsker alle en strålende helg!!!
Her meldes det om et nydelig sommerver.

Klem

6 kommentarer:

  1. Kjempeflotte møbler Lone! Da er d bare å nyte det deilige sommerværet! ;)))

    SvarSlett
  2. Takk Anja,Ja det kan du være sikker på vi gjør;)
    Dåkker har det nu Så flott utfor hos dåkker,æ måtte vært like hageflink som dæ! ;)

    SvarSlett
  3. Fantastisk fine utemøbler du har fått deg! :) Ønsker meg sårt nye jeg også...;) Og nydelige kjøkkenbilder i innlegget under her, dere har det så fint! :)

    Ha en fortsatt fin helg! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  4. Lekre møbler.

    Har noe lignende selv og de er jeg så glad i.

    Ønsker deg en flott søndag.

    SvarSlett
  5. Åh, så fine utemøbler! *ønsker meg*

    SvarSlett
  6. Så flott dere har fått det! Har ikke sett bloggen din før. men nå har jeg lagt meg til som følger... ;-)

    Kathrine

    SvarSlett