Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

22. sep. 2011

Hverdagskos!

Juhuu! Da er jeg vel endelig blitt voksen jeg også!
Vel.. Jeg er jo straks 29 år så.. -Da vare det vel på tide da?
I følge mange så er man vistnok ikke "voksen" før man har lært seg å drikke kaffe... Å det siste året er jeg blitt en ekte kaffejunkie.
Vel og merke hæææres æ ikke svart kaffe, men med litt karamel eller vaniljesmak,evt kun melk så er ikke kaffen så aller værst!

Årsaken til kaffedrikkingen min sover nå søtt i senga si,
hele natten gjennom. Meen fra Nikolai var 1-2 mnd sov han på dagen og var våken HELE natten. Han sloknet som et lys kl 7 om morgenen,og 7.30 stod elstemann Noah opp.
Hallelujaaaa!
Og SELVFØLGELIG var det når pappan var til sjøs.
Hinsides-overextrem-Trøtt mamma= Kaffe.

Scones, rykende ferske fra ovenen i formiddag. Pga operasjon i en fot tidligere i uka har jeg kortere dager på jobb,og litt tid på formiddagen til å gjøre ting Lone egentlig ikke kan.
Men disse var ferdig i posen,bare å blande i vann,ingen heving og elting, så da skal vel ingenting kunne gå galt?

Og di ble kjempegode:)
Litt smør,syltetøy eller brunost, NAM.

Neste ting på "To-do"-lista en torsdags formiddag var klesvask. (Tørketrommelen er flittig brukt når tiden ikke alltid strekker til...;)
Og her er et ganske vanlig tilfelle hos oss, mange sokker og ingen like...... Fatter ikke at det går an!

Men Noah tok en liten runde rundt huset,ved trampolina,under trappa,på rommet sitt og under senga. Å vips så var sokkene ute av singeltilværelsen. Det er han selv som har brettet og lagt på plass i skapet. Han er opptatt av å ha tellekanter, og fortviler over at mamma overhodet ikke er like flink å følge det opp som han er...

2 gode venner
<3
 Nikolai til høyre og Petter til venstre.
(Petter er ei hun-katt, men Noah har døpt henne,
så det var ikke diskuterbart)

2 andre gode venner.
Noah og Bernhard diskuterer fotballkort.
Hører di hvisker om hvordan di kan selge alle kortene som er dårlige (dvs di som ikke er fra Man united) og prisen var 110 millioner pr kort. Med andre ord et ekte røverkjøp.

God helg godtfolk:)
3 timer og 6 min til jeg er 29 år, kvelden skal nytes med 1 glass vin og dårlig realityTV;)
I morgen kommer husbonden hjem,og vi gleder oss!

1 kommentar:

  1. Hehe...Gratulerer som "voksen" Kaffe er slett ikke verst, jeg har også i en melkeskvett, men kaffe må jeg ha :-) Pussig det der med sokker som sporløst forsvinner i vaskemaskinen/tørketrommelen :-) Ønsker deg en fin kveld :-) Klem Trude

    SvarSlett