Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

20. sep. 2011

I det siste.


Blogge-energien har vært fraværende i det siste, litt pga valgkamp, men også pga at jeg har vært i gressenke-modus og midt i jobboppstart etter mammapermisjon.
Dagene flyr av gårde i et forrykende tempo!
Og savnet etter styrmannen min i Nordsjøen er stort når dagene
 blir tøffe med to små som krever sitt. :)
Men bare 3 dager igjen så er han hjemme etter nok en måned på post.

Bilde over er fra 10.september hvor vi feiret 
min mammas bursdag. Masse god mat,drikke og familie.
Det er godt å kunne være litt glamorøs av og til,med sprudlende rosa champagne i glasset;))

Mens mamma ordner seg til fest studerer Nikolai det
spennende stæsjet. ;)







Nikolai, som troll i eske. :)

Trett og sliten etter en lang barnehagedag.
<3

Denne uken har et lys vært tent hver kveld.
Lyset er til minne om en skjønn gutt som så alt for ung ble frarøvet livet. Mitt hjerte verker for en god venninne som mistet sin dyrebare,uerstattelige skatt. Alle tanker går til dere i denne tunge tiden, vi sørger med dere.

1 kommentar:

  1. Hei..
    Huff, så trist å høre om venninnen din:(
    Dere har virkelig fått et flott hjem. Ja, det er godt å kunne være litt glamorøs innimellom. Fint bilde:) Nydelig sønn:)
    Det blir nok godt å få mannen hjem.. Ha en fin fin dag i morgen.
    Klem

    SvarSlett