Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

30. sep. 2011

Sooofa-time:D

God kveld der ute!
Sitter i nysofaen jeg og Noah, kooooser oss på en fredagskveld.
Snart skal Noah legge seg,og mamma skal se gullrekka;)
Bilde over er fra modultegninga vi rotet ihop før vi bestilte.
Vi ville ha to 3-setere, ikke 3+2, så da ble det byggesettsofa fra Fagmøbler på Melbu.


Stoffprøvene hang rundt omkring i stua i noen dager, husbonden meldte rimelig kjapt pass for han skjønte at det nok ikke var vits for han å komme med forslag. Ja.. Jeg endret vel mening ca 3 ganger for dag før stoffet var funnet;)

Nysofaen vår!
 Stuebordet har jeg fått hos min venninne Lena:)
 Meningen var at jeg skulle male det hvitt eller grått,men når vi fikk plassert bordet syns jeg det var flott med mørk farge!
Fint med brytning i det lyse, pga en del slitasje og flekker skal det heller beises enda litt mørkere.... Til min manns store lettelse... ;)



Di to gode vennene er fornøyd med nymøblene. Gode å slumre i...

...og å rulle seg i.

...Evt klatre,og gnu snørrnesa i.

Gyngestol Nikolai fikk i gave hos gudmor og gudfar Julie og Dan.
<3

Noah feirer 6-årsdag, Hipp Hurra!!

Min bursdagsgave fra kollegan min på HårTuppan :D

Nytes kald, i martiniglass. I kveld ;)


God helg <3

5 kommentarer:

  1. Kjempefin sofa dere har kjøpt og bordet passet jo perfekt.Her i huset planlegger vi, eller rettere sagt jeg ny sofa. Dillemaet er jo at det er så utrolig masse fint der ute. Ønsker deg en flotters fredagskveld :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Asti e snaddergo ;)
    Ha ei fin hælg.

    Anne J

    SvarSlett
  3. Kjempeflott sofa Lone, og ja, Asti er jo bare nydelig! :) Måtte le godt da jeg så forrige innlegget ditt om de enslige sokkene... Tenkte, DER... er jo sokken til Bernhard.. (den gule med striper på) Helt til jeg så at du faktisk hadde funnet "den savnede"! Hoho... Bernhard kom hjem en dag fra Noah, bærføtt... Like etter kom Theodor hjem med en sokk han hadde funnet på veien... Og lurte på om d var Bernhard sin, -som det jo var! Men bare EN.... Jaja... Den blir nok værende i "singel-skuffen" en stund til... Til den ender opp hos Renovest... Gratulerer med overstått forresten! Håper du hadde en fin dag!
    Anja

    SvarSlett
  4. Hehe Anja, tro om det kan være Bernhard sin da?? ;) dere skal få den tilbake;) jeg sier stadig til Bernhard at han er "mestern i å glemme klær". Da ler han godt :D Og sier: det sei ho mamma å:)

    SvarSlett
  5. Snas`n sofa!! Kunne tænke meg å se flere bilder av huset, blir jo bare sååå inspirert av bloggen din :)

    SvarSlett