Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

25. okt. 2011

Bendit!


God formiddag!
I dag er jeg hjemme med minstegutt som er febersyk,
men ellers strålende blid! :)
Utrolig hvor mye man får gjort hjemme på formiddagen,
særlig når man er omtrent speeda etter 2-3 STORE kopper kaffe!
(Jeg blir superenergisk av kaffe..)
Så nå er alle gulv og vinduer i 1.etasje vasket,og støvet et borte:)

Bilde over og under:
To ekstremt stolte brødre!
Noah superstolt over å ha vunnet så fine premier på Bendit-turneringa i Blåbyhallen (Sortland) sist helg,
og Nikolai veeldig stolt over å få sitte i gyngestolen ved siden av storebror.

Noah og "lillelai" diskuterer hvem som skal holde premien...

Storebror vinner og viser villig frem premiene til fotografen. ;)
Benditskjorte,Benditlue,Benditnøkkelband,og en fotballpokal.
Nydelige farger!



Fotballsesongen er over for denne gang, i mellomtiden 
øves det med trikseballen. :)
Når sneen kommer er det skisporten og fredagsrenn som overtar.
Noen som har erfaring med barn og Taekwondo?
Tenkte å la Noah prøve det i vinter kanskje.


Nikolai følger spent med på storebror.


Ha en fin tirsdag!!

2 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg :) Her i huset går det i fotball, karate og korsang for min 9 åring. Og litt skigåing om vinteren, men han er ikke sååå gira på det.
    Vi har ikke vært borti Taekwondo, men karate her og det har vært veldig bra for min gutt. Det er ganske hard trening, men de lærer disiplin og det er jo noe som alltid kommer godt med :)
    Trener mye styrke og utholdenhet også der.

    Vi er også hjemme i dag da Kevin ble operert i går, og må ha en hjemmedag i dag. Jeg skal snart kaste meg rundt og få gjort noe her hjemme jeg også....må bare en tur innom blogglandia først.

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Heihei,
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg!
    Vi har det nok ikke alltid like strøkent som på bildene på bloggen... ;) Men jeg liker ikke å se på rot så da gidder jeg heller ikke å blogge rot! :D

    Håper feberen gir seg og at lilleman blir frisk snart! :) Synd vi ikke møttes 'På Ræk' i helga.

    KLEM

    SvarSlett