Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

22. okt. 2011

Et firkløver "på ræk."

Nikolai er med mamma på interiørsnoking i Sigerfjorden. ;)
Vårt første besøk hos "På ræk," og det blir absolutt ikke det siste!

Klart vi må prøvesitte kubbene! Ideen er enkel,og likevel så lekker!
Kubber på jul,med skinn som sittepute.
Andreeee'!  Hiv dæ i hogsten! ;)

Lørdag formiddag ble besøkende fylt med
julestemning, gløgg og nystekte kaker.
Nikolai stooorkoste seg med hjemmelagde kjeks og litt twist attåt.

To andre hønepøner som moillkoste sæ:)
Mamma og tante Heidi.
<3

Der var utrolig mye fint å se! Vi kunne gått her i timesvis!

Mamma,meg og Nikolai.

Klart vi måtte kjøpe litt nytt til heimen. ;)

Maileg-dukke...
Sukk.. 
De er SÅ fine.
Den 4 år gamle jenta i meg våknet til liv da jeg så den....
Det var nesten så jeg trakk mamma i skjørtekanten med bedende dådyrøyne,så kom jeg på at jeg er 29 år og tjener mine egne penger.. ;)

Ønsker meg broren til jul da? ;)

Skilt med gode råd.

Glassbolle.


Veggord til loftstueveggen.

Kloke ord.
<3

Ønsker alle en fin lørdagskveld.

6 kommentarer:

  1. Fine ting du hadde kjøpt deg! Ser ut til å være en butikk en gjerne besøker flere ganger!....
    Ha en finfin søndag!
    Susanne.

    SvarSlett
  2. Så fin butikk du har besøkt. Masse fine bilder. Digger veggordet... Det er til å bli glad av. Legger meg som følger av bloggen din,jeg.
    Velkommen til meg!
    klemmer

    SvarSlett
  3. Hei Lone :)
    Så herlig butikk dere har besøkt. Så masse her
    som jeg godt kunne tenke meg :) Den store sorte
    klokka bake deg og Nikolai var bare kanll ღ
    Masse fine ting du har kjøpte deg også, og så
    stilig den stubben var, og skjønn liten kar ღ
    oppå :) Ønsker deg en fortsatt fin dag og uke.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Oii masse fint der!! Kunne godt tenkt meg å gått der. Men kunne ikke gått inn der uten å fått med meg noe ut hehe..=P det hadde vært vanskelig.. Så herlig liten gutt du har. Kjempe sjarmerende. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar og for at du vil følge bloggen min videre. Har lagt meg til som følger hos deg også. Likte bloggen din kjempegodt :)

    Ha en flott mandagskveld :)

    SvarSlett
  6. Ja, På Ræk er der mye fint å finne, nesten som et skattekammer, man kan aldri reise tomhendt derfra! ;)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    Kathrine

    SvarSlett