Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

16. okt. 2011

Fargerike gaver!

Forrige helg feiret vi nyhuset med en heidundrende innflytterfest.
Litt på etterskudd med feiringa, siden det nå er 5 mnd siden vi flyttet inn.. Koppene over fikk vi hos et vennepar av oss. Skikkelig fine:)

Lekker blomster fra gode naboer.

Fra et annet vennepar,blomsten heter "Husfred."

Hjerte og partylitelys fra ei kreativ venninne og hennes mann. Fra før har vi fått et nydelig fuglehus av dem:)

Klesklyper og oppbevaringsboks fra to gode partytøtter
som kaller meg lillesøster <3

Fargerike lys og servietter fra min kollega.
(fikk også koppene fra henne med familie)
            Sigrid: Måtte finn dæ nåkka me farge sia du ikkje har farge i huse fra før;)


I tillegg til flotte gaver fikk vi masse gavekort og 3 flasker vin.

Tilsammen var vi vel rundt 30-35 stk,og jeg var skjitnervøs for vegger og gulv;) Ingen hang i lyskronene i løpet av kvelden og sofaen var fortsatt ren og fin etter kveldens slutt. Vi er et livlig gjeng når vi treffes og dansefaktoren var like høy som musikken,så det var ingen som kjedet seg! ;)

Klokka i vinduskarmen fikk hard medfart,og tidspunktet stemmer godt med festens slutt..

Kost og støvbrettet + vaskeskoene mine fikk svingt seg på søndags formiddag, da i et slowere tempo... 3 runder gulvvask, lufting og tenning av X antall duftelys så var kåken god som ny. ;)
Takk for godt oppmøte,og en minnerik innflytterfest!!!

(Av hensyn til personvern er ingen festdeltakere
med på bildene her...)

;))

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en velykket fest :)
    ... og mange flotte gaver dere
    fikk. Likte bildet av klokka som
    hadde stoppet opp, hihi... Ønsker
    deg en fortsatt fin søndag og uke
    som kommer, klem fra Mette

    SvarSlett