Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

28. okt. 2011

Halloween!

Torsdag kveld var Sandnes skoles yngste elever klare for fest!
Halloweenfeiringen ble en stor suksess.
Noah elsker å kle seg ut,og det å faktisk FÅ LOV til å skremme var
jo som å komme til himmelen.... 

Mamma som trodde festen startet klokken 17 hadde det rimelig hektisk i sminkingen av Noah kl 16.55... Med Nikolais middag i ene handen og sminkekosten i den andre er det bare flaks at sminken og middagen endte hos rett barn. ;)
(
Vi er hjemme fra jobb,skole og barnehage 16.40 i hverdagene..)

Skummel nok med svart hårspray,jukseblod og arr.
En ekte vampyr!


3 nifse skapninger på halloweenfest.

Hvem di er? Aner ikke. ;)
Ikke lett å se kan du si! Hverken lik mor eller far!

GOD FREDAG!
Helgen i Hadsel melder creepy regn,spøkende vind
og utrygt for et par blodige vinglass....



3 kommentarer:

  1. Hehe...så gøy de har det de ungene på Hallowenfest :) Min gutt skal på fest neste onsdag....vi er visst litt på etterskudd her i nord :P Men det blir jo knask eller knep før den tid da :)
    Bra sminket da....vet ikke helt om jeg er så god til sånt, men vi får prøve oss frem :)

    Ha ei god helg :)

    SvarSlett
  2. Suuuper-flott sminket Noah! Ganske skummel ja! :)). Vel fortjent premie for beste kostyme!! -og 2 av de andre skumle er nok mine.... :)

    Anja

    SvarSlett
  3. -og forresten er den savnede sokken kommet "til svars". Den lå i grøfta ved innkjøringa! :)). Hohoho... Bare 23 enslige igjen nå...

    SvarSlett