Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

14. okt. 2011

Høstkos..

Høsten flyr avgårde i et forrykende tempo; jobb,barnehage,skole og fritidsaktiviteter gjør at dagene flyter avgårde, uketallet skifter og avtalene strømmer på. Midt i stria observeres det at kveldene blir mørkere og nytes til det fulle med tente lys,mer TV-kos og deretter høyere strømkostnader pga kaldere netter.. ;)



Midt i høstmørket har vår lille kråkeslottfamilie på 4 hatt tre bursdager. Noah,meg og Nikolai på 10 dager,som perler på en snor! Venner,familie og babygruppe,det ene avløser det andre.
På bildet over er en søt liten engel med t-lys som jeg fikk i gave av tante Sonja, fra Blomsterfrua.








Ballongene i taket er etter Noahs barnebursdag,hvor vi blåste opp rundt 15 ballonger,men før vennene ankom hadde han sprengt ca 13.. De som overlevde ble hengende igjen et par dager,til han fant gardintrappa.. :)


Konsollbord fra Fagmøbler på Melbu. Perfekt til gangen,og perfekt i et shabby sheek-hjem. :)


Petter har funnet sin plass.. I stuebordet på skinnet fra Skeidar.
Pus er forresten syrinbusk-junkey.. Vi har i sommer lurt på hvorfor øynene hennes plutselig så så FREEKY ut! Etter litt forhøring har vi fått vite at enkelte katter spiser knopper fra syrinbusker for å bli ruset. Ja...Herlig.. Vi har et dopvrak i familien.
Hva skjer når abstinensene kommer til vinteren da?? Jo da kan vi kjøpe syrinduft på sprayflaske i dyrebutikken. Er det mulig..
 Bare hun ikke begynner å deale med nabokattene.
;)

Schlaraffenliv mellom "skuddene"..
Tror pus sover ut rusen i stua vår. ;)

God helg:D

2 kommentarer:

  1. Så koseligt du har det. Ja dagene blir kortere, men det er jo så koseligt å kunne tenne mange levende. Måtte le da eg leste om katten deres!!!! Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Å gud! Leste det med syrinbusk-junkien høyt får mannen, når sitter vi bare å humrer og planlegger å følge med på kattene til sommeren! ;P

    SvarSlett