Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

4. okt. 2011

Nikolai 1 år, 4.10-2011

I mammas mage 14 dager før termin.

Min første dag. 4.oktober 2010.

Første møte med storebror Noah.
<3

Første møte med onkel Elias.

En mamma fylt med uendelig morskjærlighet.

Første trilletur med storebror(og mamma hakk i hæl..)
 6 dager gammel.

Første tur i bilstolen.

Første svært forundra blikk!

Første gullrekke på NRK. :)

Første sovestund med onkel Elias. Vel..onkel sover i det minste.

Første jul, blant tante Heidis nisser.
<3

I julastas-strikkeklær.

Første GAPSKRATT. :)

..Og mange fler har det blitt :')

Nå er jeg 1 år, og sjarmerer alle på min vei!

Er det så rart? Se på meg! :D


Prinsen vår 1 år i dag. Helt utrolig hvor fort tiden går. For nøyaktig 1 år siden kl 06.55 ble gullet vårt født, pappa kikker på klokken og sier. Dæsken æ når jo jobben! (Begynte da kl 7) Hehe jobb ble det selvsagt ikke før langt utpå dag. Kl 08.55 tok vi nikolais første mårrastell.

Familieselskap holdes på torsdag og babyselskap
når mamma får tid:)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med den "lille, store" gutten. I morgen 05.10 er min lille-store gutt 20 år.......skjønner ikke hvor de åra har tatt veien :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Gratulere kjempemasse med 1 åring.

    Ønsker dere en fortsatt florr uke.

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer(på etterskudd)! Hilsen ei heldig jordmor

    SvarSlett
  4. Så gøy! Tusen takk Merethe! :))

    SvarSlett
  5. Der er så koseleg å følge med på bloggen din! Nå har eg flytta til Stokmarknes faktisk. Syns Hårtuppan er den finaste "butikken" i heile "Nesset". Du er jammen flink!

    SvarSlett