Om meg

Bildet mitt
Sandnes, Nordland, Norway
Velkommen til bloggen min! Jeg skriver om interiør,hus,hjem,familie,mat,strikking og ellers det som faller innom:) Jeg er 30 år, er forlovet med en flott Honningsvåging, mamma til Noah 7 år og Nikolai 2 år. I tillegg er livet mitt beriket med bonusbarn Robin som er 16. Jeg jobber som frisør og elsker kreativitet og forandringer. I 2011 var drømmehuset vårt ferdig bygget,samtidig som jeg og en venninne har startet ny frisørsalong. Livet er herlig,familien Lockert-Grøtta flyter fortsatt på en rosa sky, Med en og annen tordenbyge rekende forbi;) Jeg er vel litt over gjennomsnittet opptatt av interiør,både gammelt og nytt. Elsker gamle ting med sjel,som kanskje trenger seg en aldri så liten makeover..;) Håper siden min kan inspirere deg til å ta malekosten fatt,eller se ting i et nytt lys. klem fra Lone :)

Totalt antall sidevisninger

Følgere

1. nov. 2011

På besøk i Wanja og Tores nydelige hus.

Jeg var så heldig å få knipse noen bilder fra Wanjas hus da jeg var på besøk hos henne en oktoberkveld i forrige uke.
Wanja og jeg har like stor interesse for interiør, gammelt som nytt.
Vi pusser og maler, handler i bruktbutikker og loppemarkeder,
og ser verdier i snodige ting ikke mange andre ser verdi i. ;) 
Bildet over er et helt nydelig veggbilde jeg godt kunne tenkt meg i min egen stue! En mørk kveld du er på ferie Wanja... ;)

Greiner fra skogen med Wanjas hjemmelagde hjertepynt.
 (Tore har vært på greinjakt for fruen..)
Det må  man regne med når man har en kreativ dame i hus!

Norgesglass kan brukes til mye.
Blandt annet til å huse hvite stearinlys.

Hvorfor ikke bruke et gammelt vindu som ramme?

LEKRESTE spisestuelampen. <3

Litt kjøkkenkos.
Til høyre "the lovers"

Var det rett navn Wanja? :)

Ihvertfall skjønne salt og pepperbøsser. :)


Wanjas perlehjerter. :)

Kjempelekker gang!


Fint stilleben fra Go'ide på Stokmarknes.

Sjekk utsikten fra spisestua!!!!
Bare heeeelt amazing...
En bit av Vakre Vesterålen rett på middagsfatet;)

Takk for en trivelig jentekveld Wanja og co. <3

3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder fra et flott hus ser det ut til! :) Nydelig utsikt ja!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra et nydelig hus. Var mye flott der :) Og den utsikten var jo helt fantastisk. Tenk å sitte og spise frokost til en sånn utsikt....nydelig ♥

    SvarSlett
  3. Så mange flotte bilder, OG DEN FLOTTE UTSIKTEN, fra spisestua.....sukk så nydeligt!!

    SvarSlett